Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@00:39:45 GMT

نمایندگان، بیانات رهبری را نصب العین قرار دهند

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۰۰۰۹

نمایندگان، بیانات رهبری را نصب العین قرار دهند

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت افزود: معظم له در دیدار اخیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی، راهکارهایی به آنان ارائه دادند.
وی با اشاره به جایگاه رفیع مجلس تصریح کرد: باید در تصویب قوانین دقت شود چراکه برخی مصوبات نه تنها تأثیرگذار نیست بلکه اثرات آن منفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله فلاحتی شرکت در کمیسیون‌ها را از وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی دانست و افزود: بزرگترین توجه به دردهای مردم در مجلس شورای اسلامی، تصویب قانون محکم است.
وی اضافه کرد: وظیفه نمایندگان عزل و نصب نیست بلکه اصلاح و تصویب قوانین برای رفع مشکلات مردم، رسیدگی و مطالبه گری در پروژه‌های استانی است .
وی پرهیز از اشرافی گری نمایندگان، مسئولان و کاهش سفرهای غیر ضروری را از دیگر موارد مورد تاکید رهبری در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی عنوان کرد .
آیت الله فلاحتی به راهکارها نیز اشاره و اضافه کرد: اولویت سنجی برای تصویب قوانین، قانون گذاری صحیح، نظارت و توجه به مشکلات جوانان و انقلابی عمل کردن از جمله راهکارهاست.
7296/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 خطبه های نماز جمعه قانون مجلس شورای اسلامی مشکلات مردم نمایندگان مجلس شورای اسلامی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۰۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، در راستای اجرای انتخابات یازدهم اسفند ماه سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و برگزیده شدن ۱۴ نفر از منتخبین حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس، روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه جلسه مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ریاست احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران و با حضور حامد شایان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان و همچنین اعضای این هیات در محل سالن جلسات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه اعتبار نامه ۱۴ نفر از منتخبین مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران صادر و به امضای احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس رسید.

گفتنی است، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری برای انتخاب ۱۶ منتخب باقیمانده برای ۳۰ کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه تهران برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • چرایی چیستی و چگونگیِ بیانات نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در دیدار‌های رمضانی با رهبر انقلاب
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال/ تشدید مجازات‌ سرقت
  • رأی‌گیری مجلس نمایندگان آمریکا در مورد کمک‌های جدید به اوکراین و رژیم صهیونیستی
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • تصویب چند لایحه ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا
  • تصویب چند لایحه علیه ایران در مجلس نمایندگان آمریکا
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم