Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@08:11:59 GMT

امام جمعه خلخال: قوه قضاییه نیازمند تحول است

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۰۰۴۹

امام جمعه خلخال: قوه قضاییه نیازمند تحول است

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام امیر رشت بری در خطبه های امروز نماز جمعه افزود: برغم کارهای بسیار مطلوب صورت گرفته از سوی قوه قضاییه هنوز با قوه قضاییه جمهوری اسلامی فاصله دارد و ایجاد تحول در آن ضروری بنظر می رسد .
وی گفت: با وجود اقدامات صورت گرفته در خصوص حفظ حقوق عامه ،جلوگیری از حیف و میل بیت المال ،مقابله و برخورد با تخریب محیط زیست ،منابع ملی و زمین خواری بنظر می رسد انجام اقدامات تکمیلی از جمله برخورد با مسایل فساد اقتصادی از سوی این قوه ضروری است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص انجام اقدامات تحولی و جهادی در قوه قضاییه اظهار کرد: این قوه عامل کارامدی سایر دستگاه های نظام اسلامی ایران است و چنانچه کارآمدتر عمل کند سایر دستگاه ها نیز کارامدتر و و اصلاح خواهند شد .
خطیب جمعه خلخال گفت: نظارت برحسن اجرای قوانین در قانون اساسی کشور بعهده قوه قضاییه گذاشته شده و در صورتی که به این وظیفه بدرستی عمل شود جلوی بسیاری از تخلفات گرفته شده و مشکلات مردم نیز در بخش های مختلف جامعه برطرف می شود .
وی با بیان اینکه ارزیابی ها از نحوه عملکرد قوه قضاییه حاکی از وجود گلایه در بین مردم است اظهار کرد:سلامت قوه قضاییه در درجه اول اهمیت بوده و برخورد با موضوع فساد در این قوه همراه با تامین رضایت مردم با انجام اقدامات سلامت رفتاری و اخلاقی در بین قضات وکارکنان دستگاه قضایی باید موردتوجه قرار گیرد .
حجت الاسلام رشت بری با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در دستگاه قضایی ادامه داد: جان ،مال و ناموس مردم بدست این قوه سپرده شده و انتظار می رود در مراجعات مردمی به این دستگاه حفظ شخصیت مراجعان که مجزای از محتوای پرونده های قضایی است از سوی قضات و کارکنان بدرستی ادا شود .
وی با تقدیر از تلاش قضات و کارکنان دادگستری خلخال گفت: خوشبختانه دستگاه قضایی این شهرستان مبرای از مسایل گفته شده در خصوص قوه قضاییه به معنای عام کلمه بوده در عین حال برخورد مناسب با مردم و احقاق حقوق عامه از اهم خواسته های به حق مردم از مسوولان وقضات دستگاه قضایی است .
7119/ 1257
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 جمهوری اسلامی دستگاه قضایی رهبر معظم انقلاب قوه قضاییه نماز جمعه جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۰۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه کیش بر اهمیت روز جهانی قدس امسال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز در جلسه هماهنگی برنامه‌های لیالی قدر و روز جهانی قدس گفت: دستگاه های اجرایی شرایط حضور مردم و بهره مندی از برنامه های شب های قدر را فراهم کنند و رسانه‌ها نیز حضور معنوی مردم را به خوبی انعکاس دهند.

امام جمعه کیش با محکوم کردن جنایات بی سابقه رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه گفت: امروز شاهد هستیم مردم جهان، جنایات صهیونیست‌ها در غزه را محکوم می‌کنند و هتک حرمت‌هایی که در بیمارستان شفا رخ داده است ماهیت این رژیم را نمایان کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز گفت: مردم همیشه در صحنه جزیره کیش امسال با حضور پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس با حمایت از مقاومت فلسطین، همبستگی خود را با مردم غزه نشان خواهند داد.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، از ساعت ده و سی دقیقه و از میدان المپیک آغاز می شود و راهپیمایان به سمت مصلی کیش حرکت می کنند.

ناوگان حمل و نقل عمومی کیش نیز شرکت کنندگان در مراسم را رایگان جا به جا می‌کند.

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر اهمیت روز جهانی قدس امسال
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی در کرمان
  • لزوم تشکیل اتاق فکر با مشارکت مردم برای اجرایی و عملیاتی کردن فرمان رهبر معظم انقلاب در باب جهش تولید 
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان
  • ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • پرونده بابک زنجانی در سال ۱۴۰۲ به سرانجام رسید
  • اهمیت تحقق شعار سال نیازمند تبیین است
  • تشکیل اتاق فکربا مشارکت مردم برای اجرایی کردن جهش تولید
  • مردم باید اقدامات مسئولان را در سفره خود لمس کنند