Web Analytics Made Easy - Statcounter

دمشق- ایرنا- رئیس جمهوری سوریه با بیان اینکه مذاکره با آمریکایی ها فقط وقت تلف کردن است، گفت: روسای جمهور آمریکا همواره گروگان گروه های فشاری هستند که رسانه های اصلی و شرکت های نفت و سلاح دنیا را در اختیار دارند.

به گزارش جمعه شب پایگاه خبری نهاد ریاست جمهوری سوریه، 'بشار اسد' در گفت و گو با شبکه ntv روسیه افزود: اعتقاد داریم که مذاکره و گفت و گو با دشمن و یا هر طرفی می تواند مفید باشد ولی با این حال، از زمان نخستین مذاکرات ما با آمریکا در سال 1974 ما در هیچ زمینه ای به نتایجی نرسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: مشکل از روسای جمهور امریکاست زیرا آن ها گروگان گروه های فشاری هستند که رسانه های اصلی، شرکت های بزرگ، نهاد های مالی و شرکت های نفت و سلاح دنیا را در اختیار دارند.
رئیس جمهوری سوریه اظهار داشت: مشکل رییسان جمهور امریکا این است که آن ها آنچه را دوست دارند به شما می گویند ولی برعکس آن عمل می کنند و این مشکل رو به وخامت است و ترامپ بهترین مثال در این باره است.
وی بیان کرد: اکنون گفت و گو و مذاکره با آمریکایی ها بدون دلیل و بدون اینکه نتیجه ای در بر داشته باشد، فقط وقت تلف کردن است.
رئیس جمهوری سوریه گفت: ما دوست ندارم با امریکایی ها فقط به دلیل اینکه آن ها امریکایی هستند گفت و گویی داشته باشیم.
اسد افزود: ما آمادگی داریم با هر طرفی که گفت و گو با آن مفید باشد مذاکره کنیم و گمان نمی کنیم سیاست آمریکایی ها در آینده ای نزدیک تغییر کند پس گفت و گو با آن ها همچنان وقت تلف کردن است.
مشروح این گفت و گو روز یکشنبه ساعت 19 به وقت دمشق منتشر خواهد شد.
خاورم**8005**3404

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سوريه بشار اسد آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به آقای بشار اسد رئیس جمهور و نیز مردم شریف و مقاوم سوریه، تصریح کرد: اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان دو کشور می‌توان در جهت توسعه همه‌جانبه روابط و همچنین پایه‌ریزی همکاری‌های منطقه‌ای و گسترش صلح، ثبات و توسعه در منطقه در تمامی زمینه‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

رئیس جمهور در پیام خود همچنین افزود: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته در کنار دولت و ملت دوست و برادر سوریه خواهد بود و همواره از استقلال و حاکمیت سرزمینی سوریه حمایت و بر خروج اشغالگران از سوریه تاکید می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • پیام ابراهیم رئیسی به بشار اسد +جزئیات
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی: ایران میز مذاکره را ترک نکرد و در برابر فشارهای آمریکایی‌ها گزینه مقاومت را برگزید
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • جدیدترین موضع گیری بشار اسد درباره آمریکا
  • گاهی دیدارهایی با آمریکایی‌ها داریم اما...
  • بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در جهان استفاده می‌کند