Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-18@00:16:44 GMT

پیروزی یک‌نیمه‌ای صربستان مقابل سوئیس

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۰۰۸۸

پیروزی یک‌نیمه‌ای صربستان مقابل سوئیس

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال صربستان از ساعت 22:30 امشب (جمعه) ر ورزشگاه کالینینگراد روسیه به مصاف سوئیس رفت.

نیمه اول این دیدار با پیروزی یک بر صفر صربستان به پایان رسید. الکساندر میتروویچ در دقیقه 5 تیمش را پیش انداخت و این نتیجه تا پایان نیمه اول پابرجا ماند.

604

صربستان سوئیس جام جهانی 2018 صربستان سوئیس .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: صربستان سوئیس جام جهانی 2018 صربستان سوئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۰۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ NBA| لیکرز به پلی‌آف رسید/ پایان فصل برای یاران کری

تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز با پیروزی مقابل نیواورلینز پلیکانز به پلی‌‌آف لیگ NBA رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز نخست مرحله پلی‌این لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا، NBA شاهد برگزاری 2 دیدار در کنفرانس غرب بود که در آن صبح امروز (چهارشنبه) تیم‌های لس‌آنجلس لیکرز و ساکرامنتو کینگز مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

رده‌بندی فصل قانونی و برنامه پلی‌آف NBA

لیکرز با 23 امتیاز، 9 ریباند، 9 پاس گل، 3 توپربایی و 2 دفاع لبران جیمز مقابل نیواورلینز پلیکانز به برتری رسید. آنتونی دیویس هم 20 امتیاز و 15 ریباند دیگر برای لیکرز داشت. زایان ویلیامسون نیز 40 امتیاز و 11 ریباند به سود نیواورلینز کسب کرد.

در بازی دیگری که در سالن گلدن وان ساکرامنتو برگزار شد، تیم میزبان با اختلاف 24 امتیاز بر گلدن استیت وریرز غلبه کرد. کیگان ماری 32 امتیاز و 9 ریباند و دومانتاس سابونیس 16 امتیاز و 12 ریباند برای ساکرامنتو کینگز کسب کردند. استیفن کری نیز 22 امتیاز برای وریرز به دست آورد.

لیکرز با ثبت این پیروزی به عنوان تیم هفتم کنفرانس غرب به پلی‌آف رسید و حریف دنور ناگتس، مدافع عنوان قهرمانی شد. پلیکانز هم برای راهیابی به پلی‌آف با ساکرامنتو روبرو می‌شود. فصل جاری هم برای گلدن استیت به پایان رسید.

 نتایج بازی‌های صبح امروز، چهارشنبه به شرح زیر است:

لیکرز 110 - نیواورلینز 106
گلدن استیت 94 - ساکرامنتو 118

برنامه بازی‌های فردا به شرح زیر است:

میامی - فیلادلفیا
آتلانتا - شیکاگو

دیدارهای پلی‌این لیگ NBA بین تیم‌های ششم تا دهم جدول فصل قانونی برگزار می‌شود و دو تیم برتر به مرحله پلی‌‌آف راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی 4-1 لیورپول مقابل پورتو و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (17 آوریل، 2019) / فیلم
  • جشن بازیکنان دورتموند در رختکن پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • لیگ NBA| لیکرز به پلی‌آف رسید/ پایان فصل برای یاران کری
  • پایان تکواندوی صربستان با طلای ناهید کیانی
  • میرزازاده راهی فینال شد
  • دادمرز در یک قدمی مدال طلا
  • صعود علیزاده به نیمه نهایی
  • ایمان محمدی به نیمه نهایی رسید
  • صعود عبدی به نیمه نهایی
  • پایان رقابت‌های تکواندو صربستان با طلای کیانی و برنز نصیری