Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید خدابخش در جریان بازدید از روند عملیات اجرایی قطعه نخست آزادراه تبریز- مرند- بازرگان، از پیشرفت اجرایی قطعه نخست این طرح ابراز رضایت کرد و گفت: پیمانکاران و مجریان این طرح با تمام توان فعال هستند
وی خاطرنشان کرد: محور تبریز- بازرگان یکی از شاهراه‌های مهم استان و کشور است که با مشارکت و سرمایه‌گذاری 35 درصدی دولت و 65 درصدی سرمایه‌گذار داخلی در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندارآذربایجان شرقی با بیان اینکه قطعه صوفیان - مرند تا دو سال تکمیل خواهد شد، اظهارکرد: تا امروز 44 کیلومتر از این مسیر، تملک شده و مشکل خاصی در اجرا نداریم.
وی گفت: با ابلاغ قرارداد سرمایه‌گذاری به سرمایه‌گذار در آینده‌ای نزدیک شاهد تسریع در عملیات اجرایی خواهیم بود .
به گزارش ایرنا، قطعه اول آزادراه تبریز- بازرگان در حد فاصل تبریز- مرند به طول 63 کیلومتر و عرض 34 متر ابتدای سال 96 با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مسوولان محلی آغاز شد.
هزینه پیش بینی شده اجرای قطعه اول آزادراه تبریز-بازرگان 9 هزار و 366 میلیارد ریال، مدت اجرای آن 36 ماه و مدت بهره برداری از آن توسط مشارکت کننده داخلی 15 سال تعریف شده است.
با بهره برداری کامل از آزادراه تبریز-بازرگان، راه دسترسی از پایتخت کشورمان به مرز ترکیه به طول حدود 900 کیلومتری به شکل آزادراه خواهد بود.
این طرح منجر به توسعه مبادلات تجاری با کشورهای همجوار و بهبود وضعیت ترافیک جاده‌ای در شمال‌غرب کشور خواهد شد.
3071
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آذربایجان شرقی ترافیک ترکیه سرمایه گذاری وزیر راه و شهرسازی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۰۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان در سالن جلسات علوم پزشکی استان، اظهار کرد: برنامه‌های هفته سلامت از اول اردیبهشت به مدت یک هفته در استان همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.
بهرام دلفان خاطرنشان کرد: سلامت خانواده و زمین، سلامت خانواده و فرهنگ سلامت یا سواد سلامت، سلامت خانواده و جوانی جمعیت، سلامت خانواده و غذای سالم و ورزش همگانی از جمله شعار‌های این هفته است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به پیرشدن جامعه بیان داشت: جامعه نیازمند پویایی است و این مهم موجب رشد و توسعه جامعه می‌شود، از این‌رو در حوزه سلامت باید به جوانی جمعیت بیشتر پرداخته شود.
دلفان، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی را از جمله اهداف برنامه‌های هفته سلامت عنوان و تصریح کرد: جلب مشارکت مردم برای داشتن جامعه سالم، جلب حمایت سیاست‌گذاران برای ترویج فرهنگ سلامت، همکاری بین‌بخشی، جلب مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد از دیگر اهداف هفته سلامت در استان است.
وی اظهار کرد: ۷۰ درصد فوتی‌های استان ناشی از بیماری قلبی و عروقی، تصادفات و سرطان‌ها هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به احداث آشیانه بالگرد در جوار بیمارستان نیایش خرم‌آباد، خاطرنشان کرد: هم اکنون سه فروند هلیکوپتر در استان برای انجام عملیات پروازی مستقر هستند.
دلفان با بیان اینکه بزرگترین دستاورد‌ها در حوزه بهداشت و درمان طی دولت سیزدهم اتفاق افتاده است، افزود: توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمانی استان نسبت به سال‌های قبل اصلا قابل مقایسه نیست.
وی ادامه داد: از سال ۱۴۰۰ تا کنون، ۷۱ پروژه به مساخت ۴۰ هزار مترمربع با اعتبار ۳۱۸ میلیارد تومان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه ۵۰ پروژه عمرانی با متراژ ۱۶۷ هزار مترمربع در دست اقدام داریم، گفت: سه بیمارستان با ۱۱۰۰ تخت در حال ساخت هستند.
دلفان بیان داشت: بیمارستان نیایش اکنون ۶۰ درصد پیشرفت دارد که ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که بر اساس پیش‌بینی‌ها سال ۱۴۰۴ به بهره‌برداری می‌رسد، بیمارستان گهر دورود ۲۹ درصد و بیمارستان کوهدشت ۵۰ درصد پیشرفت دارد.
وی، کمبود پزشک عمومی و متخصص را از جمله چالش‌های دانشگاه علوم پزشکی لرستان دانست و افزود: در برخی بیمارستا‌ن‌ها تجهیزات پزشکی لازم وجود نداشته که بدنبال پیگیری برای تکمیل آنها هستیم.

دیگر خبرها

  • پیشرفت۹۰درصدی مرحله نخست جهاد آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم
  • رهاسازی ۳۰ قطعه کبک در دامان طبیعت مرند
  • صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه