Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نصیبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: امسال به منظور افزایش آگاهی‌های عمومی دهیاران و ارتقای مهارت‌های مدیران روستایی برنامه‌های مختلفی را آغاز کردیم.

وی افزود: در گام نخست، برگزاری پنج دوره تخصصی ۶ ساعته برای دهیاران، کارکنان دهیاری‌ها، کارشناسان مرتبط بخشداری‌ها و روسای شوراهای روستایی در مراکز شهرستان‌ها را در دستور کار قرار دادیم که طی یک ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیبی تصریح کرد: آشنایی با قوانین و مقررات مرتبط با دهیاری‌ها، آشنایی با قوانین مالی، معاملاتی و قانون محاسبات، آشنایی با قوانین و مقررات ساخت و سازها، آشنایی با شیوه انعقاد قراردادهای پیمانکاری و آشنایی با فعالیت‌ها و قوانین مرتبط با توسعه اقتصادی روستاها، پنج دوره تخصصی بوده که با حضور اساتید مجرب در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: کتاب حقوق، قوانین و مقررات مرتبط روستایی که کتاب جامعی در حوزه دهیاری‌ها بوده و توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور منتشر شده را در اختیار تمامی دهیاران استان گلستان قرار می‌دهیم.

ماهنامه آموزشی – خبری «دهیار» در گلستان منتشر می‌شود

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان از انتشار ماهنامه آموزشی – خبری دهیار خبر داد و گفت: این ماهنامه در اختیار دهیاران، روسای شوراهای روستایی و مدیران مرتبط با روستا در استان قرار خواهد گرفت که در آن تجربیات موفق، قوانین و مقررات مرتبط با روستا و اخبار روستایی منتشر خواهد شد.

نصیبی افزود: آزمون جامع دهیاران گلستان، شهریور یا مهر امسال برگزار می‌شود که پس از برگزاری این آزمون، دهیاران استان رتبه بندی خواهند شد.

وی با بیان اینکه تا پایان امسال پنج دوره تخصصی دیگر به طور ویژه برای دهیاران و روسای شوراهای روستایی استان گلستان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برگزاری سفرهای آموزشی دهیاران به روستاهای موفق کشور به منظور الگوبرداری از شیوه کار و برگزاری همایش و دوره‌های آموزشی خاص برای دهیاران با همکاری سایر سازمان‌ها و نهادها، از دیگر برنامه‌های دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان است.

به گفته وی، امسال دو دوره آموزشی ویژه آتش نشانان روستایی با همکار شهرداری گرگان برگزار شد.

کد خبر 4327678

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری گلستان دهیاری گرگان بوشهر شهرکرد مشهد شیراز یاسوج عید سعید فطر خرم آباد تبریز خبرگزاری مهر بیرجند مواد مخدر سانحه تصادف کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۰۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی نقش مؤثری در ایجاد اشتغال دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛  فرماندار رزن در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه اقتصادی این شهرستان، با اشاره به وضعیت گلخانه‌های سطح شهرستان رزن گفت: شهرستان رزن تا قبل از دولت سیزدهم تنها دارای ۲۱ هکتار گلخانه بود که در دولت سیزدهم در حال حاضر ۳۵ هکتار گلخانه در حال فعالیت است و ۱۱۸ هکتار نیز مجوز تغییر کاربری برای ساخت گلخانه صادر شده و منتظر اخذ تسهیلات است.

علی اصغر غفاری‌آثار با بیان اینکه واحد مرغداری توجیه اقتصادی خوبی دارد و نیاز واقعی کشور است و کشور را از واردات بی‌نیاز می‌کند افزود: در تلاش هستیم تا با جذب تسهیلات مورد نیاز تعداد واحد‌های مرغداری شهرستان رزن را افزایش دهیم.

او یکی از اقدامات خوب در راستای توسعه مرغداری شهرستان رزن انجام شده را ساخت واحد تولید غذای مرغ دانست و گفت:این واحد توسط بخش خصوصی در دست ساخت است که امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

او با تأکید بر آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای در بحث مهارت‌آموزی و اشتغال پایدار برای تحقق شعار سال یادآور شد: توجه به برگزاری دوره‌های آموزشی میراث فرهنگی در بحث صنایع دستی هر یک می‌تواند از نقش مؤثری در اشتغال برخودار باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی نقش مؤثری در ایجاد اشتغال دارد
  • برگزاری دوره آموزشی زیورآلات دستی در قم
  • راهپیمایی گلستانی‌ها در حمایت از مردم غزه و فلسطین
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 
  • برگزاری دوره آموزشی صنعت زنبورداری در همدان
  • استاندار خراسان رضوی: طرح تحول روستایی محور آبادی روستاها است
  • برگزاری دوره‌ آموزشی گردشگری روستایی در پالنگان