Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا رضا حسینی روز پنجشنبه در سومین جشنواره ملی گیلاس اشنویه بیان کرد: راه اندازی اتاق فکر با حضور اساتید، کارشناسان و صاحب نظران جزو برنامه های اقتصادی مدیریت ارشد آذربایجان غربی برای توسعه این استان است تا به نحو بهینه از ظرفیت های استانی استفاده شود.
وی همچنین با اشاره به برنامه های آتی اقتصادی در آذربایجان غربی گفت: برنامه هایی برای ایجاد اشتغال و درآمدزایی تنظیم شده است و کمک به سرمایه گذاری در جای جای استان به صورت جدی دنبال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در آینده نزدیک امنیت اقتصادی و سرمایه گذاری در استان را برای سرمایه گذاران ارتقا می دهیم تا فعالیت های اقتصادی با آسودگی انجام شود.
وی در ادامه با تقدیر از برگزارکنندگان جشنواره گیلاس در اشنویه به ظرفیت های اقتصادی این شهرستان اشاره کرد و گفت: این شهرستان قابلیت های مهمی برای سرمایه گذاری و توسعه دارد که ویژگی های طبیعی و اکوتوریسم از جمله آنهاست.
حسینی بیان کرد: مردم اشنویه صبور، خوش فکر و دارای تمدن کهن هستند و وجود 10 اثر دوران اورارتویی نشان قدمت این شهرستان است.
فرماندار اشنویه نیز گفت: گیلاس و سیب این شهرستان دارای کیفیت بالا جهت عرضه در بازارهای داخلی و خارجی است.
اسعد خضری ادامه داد: چغندرقند، گندم و حبوبات از دیگر محصولات اشنویه به شمار می رود و این شهرستان با یکهزار هکتار مراتع درجه یک قطب تولید گوشت و دامپروری استان نیز محسوب می شود.
خضری با تاکید بر اینکه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی اشنویه نیز تصویب شده است، ابراز امیدواری کرد تا با تصویب نهایی آن در مجلس زمینه توسعه منطقه فراهم شود.
به گزارش ایرنا، سومین جشنواره ملی گیلاس اشنویه با شرکت حسین علی امیری معاون رئیس جمهوری در امور مجلس، محمد علی وکیلی عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، حسین تاجیک معاون امور مجلس و استان های سازمان میراث فرهنگی در جشنواره ملی گیلاس اشنویه شرکت داشتند که در این مراسم کلید طلایی شهر گیلاس توسط شهردار اشنویه به معاون رئیس جمهوری تقدیم شد.
اشنویه با 74 هزار نفر از شهرستان های مرزی آذربایجان غربی است.
3093/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 ایجاد اشتغال تمدن سرمایه گذاران سرمایه گذاری مجلس شورای اسلامی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۰۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس ۲۰۲۴

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: در این همایش یک گفت‌وگوی ملی برای توسعه هر چه بیشتر کرمان شکل می‌گیرد و ۲۲ پنل تخصصی در قالب این همایش برگزار و پیشنهادات بخش خصوصی دریافت می‌شود.

مهدی طبیب‌زاده افزود: کرمان ظرفیت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری دارد و باید همه کمک کنیم تصویر بهتری از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان معرفی کنیم و میزان جلب سرمایه‌گذاری در استان را ارتقا دهیم.

وی بیان کرد: این همایش به مدت چهار روز از ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه امسال در کرمان برگزار می‌شود و یک نمایشگاه جانبی با حضور شرکت‌های اقتصادی نیز در کنار این همایش دایر می‌شود.

طبیب‌زاده گفت: برپایی غرفه صندوق توسعه ملی و سازمان بورس و شرکت فرابورس را هم در این نمایشگاه داریم که برگزاری دوره‌های آموزشی برای تامین مالی از این طریق را در دستور کار دارد.

وی تاکید کرد: دراین همایش برای اولین بار میزبان تعداد زیادی از سفرا و نمایندگان کشور‌های خارجی هستیم.

دیگر خبرها

  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • جلوه گری شکوفه‌های درختان گیلاس در جنگل فندقلو اهر + فیلم
  • رشد اقتصادی پایدار در صنعت نفت با بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس ۲۰۲۴
  • تلاش ٢ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم دارای عارضه قلبی در ارتفاعات شیوه بیرو اشنویه
  • پیرمردِ دچار ایست‌قلبی در کوه‌های اطراف اشنویه احیا شد
  • برداشت گیاهان بهاری در اشنویه دومین قربانی خود را گرفت
  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است