Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پنجشنبه ایرنا، میلاد تولایی که فصل گذشته در استقلال جنوب تهران بازی می‌کرد، به عنوان بازیکن زیر 23سال با عقد قرارداد به تراکتورسازی تبریز پیوست.
تولایی در قامت دروازه استقلال جنوب تهران، فصل گذشته همراه تیمش از لیگ دسته 2 کشور به لیگ دسته یک ایران صعود کرد و دومین دروازه‌بان جدید تیم تراکتورسازی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین رضا آقابابایی، مهاجم فصل گذشته خونه به خونه بابل، نیز با امضای قراردادی سه ساله، به جمع تراکتورسازان پیوست.
تیم فوتبال تراکتورسازی تا به امروز با محسن فروزان، علی‌رضا نقی‌زاده، محمد اهل‌شاخه، علی عبدالله‌زاده، رضا آقابابایی و محمد طیبی به توافق رسیده و این بازیکنان در فصل جدید پیراهن تیم تراکتورسازی را برتن خواهند کرد.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، لیگ برتر هجدهم را با واگذاری به بخش خصوصی و پوست اندازی در ساختار تشکیلاتی، کادرفنی و بازیکنان، فصل نوینی را در تاریخ بیش از 50 ساله خود سپری خواهد کرد.
این تیم فصل گذشته با قرار گرفتن در رده دهم جدول رده بندی بدترین نتایج تاریخ حضور خود در لیگ برتر را کسب کرد.
بازیکنان تراکتورسازی قرار است در روزهای آینده اردوی آمادگی خود را برای حضور قدرتمند در فصل پیش روی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در ترکیه برگزار کنند.
518
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استقلال پوست جدول فوتبال لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۰۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!

یک خبرگزاری مدعی شد سه ستاره پرسپولیس در رادار یک باشگاه قطری قرار گرفته اند.

طرفداری | رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشورهای عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند.

به نقل از مهر، از این رو بار دیگر پیشنهادهایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آنها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آنها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آنها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس
  • با بازیکنان 13 ساله به لیگ برتر استان صعود کردیم!
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم