Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@05:05:49 GMT

ایستگاه 14 آتشنشانی رشت افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۰۲۴۲

ایستگاه 14 آتشنشانی رشت افتتاح شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت در این باره به خبرنگار ایرنا، گفت: ایستگاه 14 این سازمان با هزینه افزون بر دو میلیارد و 700 میلیون تومان در زمینی به مساحت یکهزار و 650 متر مربع در دو طبقه با تجهیزات خودرویی و امکانات لازم افتتاح شده است.
بابک رمضانی با بیان این که یکی از روش های ایجاد ایستگاههای آتشنشانی براساس جمعیت و پهنه جغرافیایی شهر است، افزود: بر این اساس در این کلانشهر بایستی حداقل 15 ایستگاه آتش نشانی فعال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: ناوگان خودرویی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت دارای عمر بالای 25 سال است که بر این اساس برنامه ریزی هایی برای نوسازی خودروهای آتش نشانی در کوتاه مدت میان مدت و طولانی مدت انجام شده است.
وی در ادامه با تشریح فعالیت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت یاداور شد: بهار امسال یکهزار و 98 حریق در این کلانشهر اتفاق افتاد که از این تعداد 130 حریق مسکونی، 54 حریق تجاری و بقیه مربوط به سایر موارد است.
وی زمان رسیدن آتشنشان رشت به محل حادثه را چهار دقیقه و 20 ثانیه عنوان و اظهار کرد: با راه اندازی ایستگاه چهاردهم زمان رسیدن به محل حادثه کاهش می یابد.
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر رشت، دارای 14 ایستگاه آتش نشانی است.
رشت حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
7286 /6030
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آتش نشانی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرداری رشت ایستگاه جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۰۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاک‌بانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

وی افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

کد خبر 6090264 علی قدمی

دیگر خبرها

  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد