Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@20:23:19 GMT

دردسر غیر اخلاقی به خاطر غیبت کردن زن جوان!

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۰۲۶۸

رکنا: سلام آقا، من با آشنایی که مزاحمت ایجاد می‌کند چه کنم؟ شب و روز زنگ می‌زند آرامش و آسایش را از من گرفته است.

می‌پرسم بالاخره آشناست یا مزاحم یا هر دو، می گوید هر دو، البته اجازه بدهید من بیشتر توضیح دهم، یکی از بستگان ماست که من مدتها شب‌ها می‌رفتم و پیشش می‌ماندم، برای هر دوی ما خوب بود با کنار هم بودن دیگر نگرانی ترس و واهمه تنهایی شبانه را نداشتیم، این هم یک گرفتاری مدرنیته است آقا، مادر چند فرزند باشی و آخر عمری اسیر، خدا را شکر خودم حقوق بازنشستگی دریافت می‌کنم و یک سرپناهی هم شوهرم در زمان حیاتش به نام من کرده است والا معلوم نبود الان در کدام آسایشگاه سالمندان بودم، البته دو هفته‌ای است نمی‌روم و او شروع کرده به مزاحمت تلفنی، زنگ می‌زند، حرف بی‌ربط می‌گوید، فحاشی و توهین می‌کند، همه بد و بیراه‌هایی که گفته در حافظه تلفن ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلاً اگر گوش دهید تعجب می‌کنید که یک خانم چطور چنین کلمات رکیکی به کار می‌برد، مانده‌ام که چه کنم؟ به 110 زنگ زدم گفتند با 129 تماس بگیر، حالا زنگ زدم به شما که اگر امکان دارد من شماره ایشان را بدهم و شما زنگی بزنید و از او سؤال و جواب کنید، نمی‌دونم یه جوری تهدیدش کنید، از قانون بترسانید تا شاید دست از سر من بردارد، به او یاد‌آوری می‌کنم که مرکز 129 برای مشاوره و راهنمایی حقوقی است نه ورود به شکایت‌های مردم از یکدیگر و چنین اجازه‌ای به ما داده نشده است ثانیاً تهدید افراد خود یک عمل مجرمانه است، شما به دادسرای محل مراجعه و از ایشان شکایت کنید و چون صدای ضبط شده او را دارید در اثبات ادعا می‌تواند مورد استناد شما و بهره‌برداری مرجع قضایی قرار گیرد. البته برای اعلام مزاحمت تلفنی می‌توانید به مخابرات نیز مراجعه کنید آنها هم مقرراتی برای اعمال در چنین مواردی دارند. می‌گوید حوصله و وقت چنین مراجعاتی را ندارد هدفش از تماس بیشتر به این خاطر بود که شاید از یک مرکز معتبر پلیسی یا قضایی با او تماس بگیرند و از ادامه راهی که در پیش گرفته منصرفش کنند. قبل از خداحافظی مجدداً راه‌های قانونی را تأکید و می‌پرسم حالا علت مزاحمت کسی که هر دو به پشت‌گرمی هم، زمینه آرامش را مهیا می‌کردید چیست؟ هیچی آقا یه بار من پیش یکی از زن‌های فامیل از پرحرفی ایشان گفتم و فامیل هم عیناً حرف‌های مرا به ایشان منتقل کرد. می‌گویم این کاری که از نظر شما یعنی هیچی، غیبت نام دارد، عذاب اخروی به کنار، گاهی در زندگی دنیوی خانمان‌برانداز است. می‌گوید ای آقا مثل اینکه در جامعه نیستید از آب خوردن روزمره آسانتر شده است و عادی. ضمناً من که چیزی نگفتم فقط گفتم پرحرف بوده، با این سه کلمه مستحق هر نوع حرف رکیکی هستم. می‌گویم نه ولی آنچه رابطه حسنه را به هم زده در واقع غیبتی بوده که شروع‌کننده‌اش شما بودید البته آن کسی که حرف شما را هم منتقل کرده است در این گرفتاری سهیم است.

دکتر جعفر رشادتی - رئیس مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اعدام دو متجاوز به دختر دانشجو در ورامین / آنها حتی دوستانشان را هم به مهمانی شوم دعوت کردند!

جنجال رفتار تبعیض آمیز داور اروگوئه‌ای بازی ایران و اسپانیا! + عکس

نسرین را به مهمانی مجردی با دوستانم بردم که آن اتفاق وحشتناک رخ دادپدر بی رحم شرف دخترش را در قمار باخت! + عکس

ساسان خواستگار خواهرم برای من آپارتمان اجاره کرد تا رفت و آمد داشته باشیم

قتل هاجر خواننده معروف ترک + عکس

زن یاسر ؛ صیغه طاهر! / حاصل عشق خیابانی دختر 15 ساله

خواننده زن معروف 55 ساله با جوان 26 ساله در حالت بدی در یک رستوران دیده شد+عکس

عروس 15 روزه بودم که مچ شوهرم را در اتاق خواب خواهرم گرفتم!

ماموریتی برای شیطان/ جوان‌ترین قاتل چگونه 3 تن را قربانی شیطان کرد + عکس

گفتگو با مرد شیطان صفتی که 5 زن ثروتمند تهرانی را به دام انداخت

زنان روسی به دنبال باردار شدن فوتبالیست‌ ها در جام جهانی!

فرار عجیب داماد از حجله 2 عروس / او همزمان با 2 دختر ازدواج کرده بود + تصاویر

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت اخبار حوادث حوادث قانون مزاحمت عکس ایران من حوادث زندگی پرونده ازدواج فیلم جام جهانی دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۰۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بازگشت پادشاه سابق مصر پس از ۷۲ سال غیبت

(ویدئو) بازگشت پادشاه سابق مصر پس از ۷۲ سال غیبت

دیگر خبرها

  • «اراک» دردسر بزرگ سرمربی پرسپولیس
  • فیلم| محرومیت ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور!
  • کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درباره حقوق بشر را ندارند
  • اعتیاد به کافئین را بی دردسر ترک کنید
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • استعفا دردسر تازه رژیم صهیونیستی
  • فیلم| فریاد‌های این زن به خاطر ۴۰۰ هزار تومان، مشهد را لرزاند
  • (ویدئو) بازگشت آخرین پادشاه مصر پس از ۷۲ سال غیبت
  • (ویدئو) بازگشت پادشاه سابق مصر پس از ۷۲ سال غیبت