Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: آتش‌سوزی 3 دستگاه خودرو در پارکینگ ساختمانی در خیابان ابوذر، چهار نفر دودزدگی در بر داشت و 11 نفر از ساکنان نجات یافتند.

به گزارش ایلنا؛ طالب نژاد امروز در تبریز  اظهار داشت: ساعت  4:41 دقیقه صبح امروز با گزارش مداوم شهروندان به سامانه 125 و اعلام مشاهده دود و آتش از داخل پارکینگ ساختمانی واقع در خیابان ابوذر، پشت ساختمان سنگی، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گروهی از آتش‌نشانان ایستگاه شماره 4 را به فرماندهی بدرقه برای اطفاء حریق عازم محل حادثه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز افزود: پس از اطلاع‌رسانی این حادثه، آتش‌نشانان در محل حادثه حاضر و شاهد متصاعد شدن دود غلیظ و زبانه کشیدن شعله‌های آتش از پارکینگ ساختمان شدند که در اثر این حادثه، از ساکنان طبقات بالا نیز در اثر شدت حریق و غلظت دود حاصل، گرفتار و از پنجره‌های ساختمان از آتش‌نشانان درخواست امدادرسانی می‌کردند.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله با ایجاد هماهنگی عملیاتی امدادی، گروهی عملیات مهار و پیشگیری از حریق را در پیش گرفته و گروه دیگر آتش نشانان نیز با استفاده از دستگاه‌های تنفسی و با مراجعه به طبقات بالا، عملیات تخلیه دود و جستجوی محبوسین را آغاز و در کمترین زمان ساکنان گرفتار از میان دود، رهاسازی کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز افزود: این حادثه در اثر اتصال در سیم‌کشی برق یکی از سه خودرو پارک شده در داخل پارکینگ رخ داده بود که در نهایت منجر به گسترش و سرایت حریق به خودروهای دیگر شده بود.

وی خاطرنشان کرد: در اثر وقوع این حادثه 4 نفر از ساکنان طبقات دچار دودزدگی شده بودند که سریعا پس از رهاسازی برای مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفته و 11 از ساکنان نیز از توسط آتش نشانان از میان دود و آتش نجات یافتند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آتش سوزی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برق خودرو شعله جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۰۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه در تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از یک مورد حریق در یک ساختمان ۱۸ طبقه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران پیرامون حریق مجتمع مسکونی ساختمان ۱۸ طبقه، اظهار کرد: ساعت چهار دقیقه بامداد امروز، یک مورد حریق در یک مجتمع مسکونی به آدرس میدان ساحل، خیابان نیما یوشیج اعلام و بلافاصله چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات پشتیبانی به محل حادثه اعزام و در مدت زمان سه دقیقه به محل رسیدند.

وی افزود: آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده می‌کنند که از طبقات منفی در یک برج مسکونی ۱۸ طبقه که چهار طبقه منفی داشت، دود متصاعد می‌شد.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان به طبقات پایین نفوذ و متوجه می‌شوند که در طبقه منفی دو که چندین خودرو وجود داشت، یک دستگاه خودروی سواری برلیانس از قسمت اتاق دچار حریق شده بود و آتش در حال سرایت به خودروهای دیگر بود. دود هم به مقداری از طبقات بالایی سرایت کرده بود که تعدادی از ساکنین به محل امن منتقل شدند.

وی با اشاره به این موضوع که آتش‌نشانان حریق را مهار و از سرایت آتش به اطراف جلوگیری کردند، گفت: این حادثه مورد مصدومیت نداشت و در ساعت ۳:۳۲ دقیقه عملیات به پایان رسید.

بر اساس گزارش سایت شهر، ملکی در پایان خاطرنشان کرد: در این برج مسکونی تجهیزات اطفاء و فایر باکس وجود داشت، اما به گفته آتش‌نشانان حاضر در محل کارایی لازم را نداشتند و علت آن باید بررسی شود. در برج‌های مسکونی این تجهیزات باید وجود داشته و فعال باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آتش گرفتن آمبولانس اورژانس در دزفول
  • جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت
  • نجات راننده خودروی پژو ۴۰۵ با تلاش آتش نشانان ارومیه
  • آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه در پایتخت
  • حریق در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه در تهران
  • آتش‌سوزی خودرو در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • حریق در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه + عکس
  • آتش‌سوزی در برج مسکونی ۱۸ طبقه در تهران+ عکس
  • آتش سوزی در پارکینگ یک برج مسکونی در غرب پایتخت
  • جزئیات آتش گرفتن خودروی برلیانس در پارکینگ یک مجتمع مسکونی