Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@16:13:16 GMT

آفتاب لگن هفتاد دست

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۰۴۴۴

آفتاب لگن هفتاد دست

دراین مطلب می خوانیم: همگی اذعان داریم که تکدی گری به هرشکل آن مذموم بوده و زیبنده کشوری اسلامی با تمدنی کهن چون ایران نیست، صرف نظر از یک روی سکه که چهره زشت تکدی گری هر روز در جای جای کشورمان خودنمایی می کند اما روی دیگر سکه چهره زشت تر را به ما می نمایاند و آن کم کاری یا به خوداشتغالی نهادهای حمایتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نهادهای حمایتی اعم از دولتی و غیر دولتی که هر روز تحت عناوین مختلفی چون قارچ از گوشه و کنار سرزمین ما سر برآورند، و عمدتا هیچ نظارتی هم بر عملکرد آنان صورت نمی گیردبعید می دانم در کشوری دیگر هم شاهد این همه نهاد حمایتی باشیم و درعین حال تعداد زیادی هم فقیر واقعی یا متکدی داشته باشیم اگر این نهادهای حمایتی که بعضا تبدیل به غول های اقتصادی شده اند درست عمل کنند، قطعا از سویی فقرای واقعی شناسایی شده و تحت حمایت قرار می گیرند و از سوی دیگر افرادی که نیازمند نبوده و دست به تکدی گری می زنند از کار زشتشان بازداشته و به شکل فعلی چهره کشور را زشت نمی کنند.
واقعا این همه دستگاه به ظاهر حمایتی تحت عنوان کمیته و بنیاد و موسسه کارشان چیست؟ چه تعداد نیازمند را تحت پوشش قرار داده و تامین می کنند، چه فرد یا شخصی بر عملکرد آنان نظارت می کند؟ حساب های بعضا چندین میلیاردی آنان توسط کدام مرجع نظارتی بازرسی و تایید می شود؟ آیا غیر ازاین است که بعضی از این موسسات از نمد سوء استفاده از عواطف و احساسات مردم ، برای خود کلاه و تن پوشش فراوان تدارک می بینند و بیشتر به خود ، اشتغال دارند تا رفع نیاز نیازمندان؟
به نظر می رسد وقت آن رسیده که نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی با تصویب قانونی جامع ، درصدد تجمیع نهادهای حمایتی و تشکیل یک نهاد واحد و قوی و قابل نظارت برآیند، نهادی که بتواند همه نیازمندان واقعی را تحت پوشش آبرومندانه قرار دهد تا پس از آن شاهد چهره تکدی گری نباشیم. ان شائ الله
منبع: هفته نامه ندای وطن قم
7403/ 6133/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اشتغال ایران فقیر قم مجلس شورای اسلامی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر اظهار داشت: از نیروی انتظامی برای اجرای طرح موفق «نور» تقدیر و تشکر می‌شود و باید مکمل‌های این طرح در مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی اجرا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: اقناع سازی نسل جوان و نوجوان در مباحث فرهنگی ضروری است و باید جوان ما از لحاظ فکری اقناع شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد دهه کرامت گفت: دهه کرامت باید همه پای کار باشند و برنامه‌های خود را به ستاد استانی ارسال کنند.

در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر با حضور رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و فرماندار بوشهر از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با اهدای لوحی از فعالیت مجموعه فراجا و اجرای طرح نور تقدیر شد.

کد خبر 6091288

دیگر خبرها

  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • آواز قوی ژان لوک گدار و هفتاد سالگی «هفت سامورایی» در کن کلاسیک
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • هفتاد اثر موزه شوش، مرمت شد
  • اینفوگرافیک/ همه دستگاه‌هایی که درباره حجاب وظیفه دارند؟