Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@03:42:43 GMT

90 درصد مدرسه های اردستان نیازمند بازسازی است

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۰۵۳۳

90 درصد مدرسه های اردستان نیازمند بازسازی است

به گزارش ایرنا، حمیدرضا تاملی روز پنجشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش اردستان شمار مدارس این شهرستان را 60 واحد بیان کرد و افزود: قدمت بیشتر این مدرسه ها به نیم قرن پیش می رسد.
وی با توجه به فرسودگی بیشتر ساختمان مدرسه های این شهرستان لزوم توجه به این مهم و اختصاص اعتبار لازم برای مرمت و بازسازی آنها را خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانداراردستان بر لزوم بهره گیری از ظرفیت خیران مدرسه ساز تاکید کرد و افزود: خیران نقش مهمی در نوسازی و نشاط واحدهای آموزشی داشته اند.
مدیر آموزش و پرورش اردستان نیز در این نشست زمینه تعالی، رشد و بالندگی جامعه را نشات گرفته از تعلیم و تربیت دانست و گفت: آینده کشور به دست آموزش و پرورش، معلمان متعهد و پر تلاش ساخته می شود.
عیسی شفیعی با بیان اینکه حدود پنج هزار دانش آموز در حدود 60 واحد آموزشی این شهرستان به کسب علم مشغول هستند، افزود: آموزش و پرورش اردستان برای سال تحصیلی 98 – 97 با کمبود 60 نفر کادر آموزشی مواجه هست.
وی اشاره به اینکه سرانه آموزشی در سال تحصیلی به آموزش و پرورش اردستان پرداخت نشد، بیان کرد: اولیا و خیران یک میلیارد ریال به آموزش و پرورش اهدا کردند.
شهرستان اردستان با افزون بر 42 هزار نفر جمعیت در 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان قرار دارد.
7431/6136
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اصفهان تعلیم و تربیت شورای آموزش و پرورش مدرسه مدیر آموزش و پرورش جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۰۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ این مدرسه با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان توسط موسسه خیریه نیک گامان جمشید (تهران) با حضور خیر، مسئولین استانی و شهرستانی، اهالی روستا به بهره برداری رسید.

این مجموعه آموزشی دارای زمین چمن مصنوعی بوده که سومین مدرسه دارای زمین چمن در سطح شهرستان خنداب است.
در سه سال گذشته بیش از ۳۰ طرح آموزشی، پرورشی، کیفیت بخشی مدارس، فرهنگی، ورزشی در سطح شهرستان کلنگ زنی شده یا به بهره برداری رسیده است.
سال گذشته تعداد طرح‌های نیمه تمام مردمی و مشارکتی آموزشی در استان ۱۲۹ طرح بود که ۴۵ طرح آن به اتمام رسیده و سهم شهرستان خنداب ۸ طرح بود که افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • تربیت صحیح و اسلامی فرزندان ایران، دغدغه اصلی معلمان دلسوز
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی اردستان
  • آغاز گل چینی از گلستان های گل محمدی اردستان
  • ۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • فرسودگی۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان
  • ۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان فرسوده است
  • ایران قوی نیازمند معلم قوی است
  • ۷۰ مدرسه هشترود نیازمند نوسازی هستند