Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم مشهد بازی فوتبال تیم ملی ایران و اسپانیا را به صورت دسته جمعی در منازل، سینماها، فرهنگسراها، کافی شاپ ها و دیگر مکان های عمومی به تماشا نشستند.
آنان به رغم شگست تیم ایران از اسپانیا ضمن خرسندی از بازی غیرتمندانه و قوی بازیکنان تیم ملی ایران در مقابل یکی از قوی ترین تیم های فوتبال جهان، پس از اتمام بازی رضایت و حمایت خود را از بازیکنان ایرانی با ابراز شادمانی در خیابانها اعلام داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرنگار ایرنا هم اکنون برخی خیابان های مشهد نظیر بولوار های نماز و هاشمیه مملو از جمعیت است و صدای بوق ماشین ها و شیپورها طنین افکن شده است.
در این میان نیروهای امدادی اورژانس 115، آتش نشانی و مامورین نیروی انتظامی برای پیشگیری از حوادث احتمالی در صحنه حضور داشته و در حالت آماده باش هستند.
تیم ملی فوتبال ایران چهارشنبه شب در دومین دیدار جام جهانی خود در برابر اسپانیا با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کرد.
3027 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 ایران بازی جام جهانی جهان مشهد جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۰۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس داده‌های مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص لحظه‌ای هوای مشهد امروز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه با ثبت عدد ۹۶ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته نیز با عدد شاخص کلی ۶۱ در شرایط قابل قبول قرار داشت.

دما در حال حاضر ۱۳ درجه سانتی‌گراد و آسمان آفتابی است.

کد خبر 6090557

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود