Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، پرویز فتاح روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری سنقر و کلیایی افزود: برای رسیدن به موفقیت، دشمنان برای ما راه نمی سازند ما باید راه خودمان را بسازیم و حرکت کنیم.
وی با بیان اینکه بهانه های دشمن فقط دست برداشتن ما از فناوری هسته ای و موشک نیست، گفت؛ تا زمانی که ما از عزت و دین خود دست بر نداریم، آرام نخواهند نشست و ما هم با تاسی از نهضت حسینی و ادامه راه امام (ره) با حق طلبی زیربار ظلم نخواهیم رفت و حضور مردم در صحنه های مختلف، مدافع حرم، راهپیمایی ها و انتخابات ها نخواهند گذاشت دشمن خواب راحتی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فتاح، کمک های کمیته امداد امام (ره) را که موجب رضایتمندی مستضعفین و محرومان جامعه شده است را برای دشمنان نظام از موشک مخرب تر دانست و گفت: به همین دلیل تحریم افراد از جمله بنده از سوی آمریکا صورت گرفته است.
رئیس کمیته امداد گفت: دشمن کمر همت بسته تا با تحریم ها ما را از دایره انقلاب و رهبری دور کند و ما باید برعکس آن عمل کنیم و توطئه های آنها را خنثی نماییم و امروز زمان رسیدگی و امید دادن و ایجاد نشاط در بین مردم است و برق و گازدار شدن تمام روستاهای سنقر و کلیایی حاصل تلاش نظام اسلامی در این راستا است.
وی عزم و اراده مسئولان را با استفاده از نسخه بومی برای رفع مشکلات ضروری دانست و از تلاش های صورت گرفته مسئولان شهرستان سنقر و کلیایی در این راستا قدردانی کرد.
فتاح همچنین از به بهره برداری رسیدن تعداد 500 واحد مسکونی مددجویان زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این تعداد با پیگیری های استاندار تا پایان سال به چهار هزار دستگاه خواهد رسید.
فرماندار سنقر و کلیایی هم در این جلسه تقدیم 417 شهید والامقام و 752 جانباز و 57 آزاده سرافراز را از افتخارات این شهرستان دانست.
محمد ناصر معصومی زاده، کاهش جمعیت سنقر و کلیایی به دلیل مهاجرت از حدود 112 هزار نفر در سال 75 به حدود 82 هزار نفر در سال 95 را به دلیل نبود درآمد و فقرو بیکاری در این شهرستان ذکر کرد و افزایش سهم وام های اشتغال، ساخت مسکن روستایی، تعمیرات مسکن مددجویان، مساعدت های موردی و آموزش مددجویان را برای ایجاد اشتغال، افزایش درآمد و امید به زندگی را خواستار شد.
وی افزود: هم اکنون حدود چهار هزار و 400 خانوار با جمعیت حدود هفت هزار و 400 نفر زیرپوشش کمیته امداد امام (ره) در این شهرستان وجود دارد و در سال گذشته مبلغ 65 میلیارد ریال به مددجویان این نهاد حمایتی تسهیلات پرداخت شده است.
شهرستان سنقر و کلیایی در 85 کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده است.
8066/3033
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 بیکاری دین شورای اداری کمیته امداد مهاجرت جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۰۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد

در اثر بارندگی‌های شدید و وقوع سیلاب‌ها، راه ۱۰ روستای مناطق عشایری و کوهستانی بخش بروات در منطقه روداب غربی این شهرستان مسدود شده است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، فرمانداری بم اعلام کرد: در اثر بارندگی‌های شدید و وقوع سیلاب‌ها، راه ۱۰ روستای مناطق عشایری و کوهستانی بخش بروات در منطقه روداب غربی این شهرستان مسدود شده است و تلاش‌ها برای بازگشایی راه‌ها ادامه دارد.

طبق این اعلام همچنین ۱۰ خانه مسكوني نیز در منطقه تهرود دچار آبگرفتگی شدند. 

به قرار اطلاع بیشترین آسیب در بخش دهبکری منطقه تهرود واقع در شرق استان است که منجر به ورود آب به منازل مردم روستای خان خاتون شد.

دیگر خبرها

  • پیروزی یک نیمه‌ای هوادار مقابل مس سونگون
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • پیروزی 5 بر 0 آرسنال مقابل چلسی به روایت کارتون / فیلم
  • فیلمی از امدادرسانی در جاده‌های سیل زده کیانشهر
  • بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است/به‌زور کسی را بهشت نخواهیم برد اما مقابل ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • آیا رویه واردات در مقابل صادرات خود اصلاح می‌شود؟
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان