Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد فلاحی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از بازارچه سیرانبند اظهار داشت: این محموله شامل 2 کانتینر کولر گازی است که به مقصد اقلیم کردستان عراق در مرز باشماق مریوان گمرکی شده و از بازارچه سیرانبند بانه وارد کشور می شود.
وی با بیان اینکه طرح کولبری در شان و جایگاه مرزنشینان نبود و مشکلات زیادی به همراه داشت، افزود: در اجرای طرح پیله وری به شان و جایگاه و همچنین معیشت مرزنشینان توجه زیادی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فلاحی تاکید کرد: در اجرای طرح پیله وری کالا به صورت ترانزیت وارد بازارچه سیرانبند می شود و سپس با کارت های پیله وری ترخیص و بوسیله وانت وارد بازار می شود و بسیاری از اقشار جامعه از مزایای آن بهره مند می شوند.
وی یادآور شد: دارندگان کارت های پیله وری برای بهره مندی از مزایای این کارت ها باید شخصا به بازارچه سیرانبند مراجعه و کارت های خود را به وارد کنندگان کالا تحویل و از مزایای تخفیف این کارت ها استفاده کنند.
فرماندار بانه اضافه کرد: امروز برای واردات نخستین محموله کالا که شامل 2 کانتینر کولر گازی است 150 نفر با کارت پیله وری به بازارچه سیرانبند بانه مراجعه کردند.
فلاحی گفت: باید برای رونق دوباره بازار تجاری بانه، پیله وران و واردکنندگان کالا به توافق برسند و طرفین از مزایای اجرای این طرح به صورت مساوی بهره مند شوند تا واردات کالا در این بازارچه تداوم داشته باشد.
وی اظهار داشت: براساس آخرین گزارش ها به زودی 12 کانتینر کالا از مرز باشماق و سه کانتینر هم از مرزهای دیگر با استفاده از اجرای طرح ساماندهی مبادلات مرزی با کارت پیله وری وارد بازارچه سیرانبند می شود.
به گزارش ایرنا، بر اساس اجرای تصویب نامه هیات وزیران در زمینه اصلاح آیین نامه طرح ساماندهی مبادلات مرزی با کارت های الکترونیکی پیله وری هر مرزنشین 7 میلیون ریال از تخفیف سود بازرگانی و گمرکی برخوردار می شود و این تخفیف توسط وارد کننده پرداخت و به حساب پیله ور واریز می شود، هر کارت پیله وری چهار نفر را زیر پوشش خود دارد که ماهیانه تا 28 میلیون ریال از تخفیف گمرکی برخوردار می شود.
همچنین در اجرای این طرح ثبت سفارش حذف شده و مجوزبه کالاهای دارای نمایندگی 'برندها' تا سه ماه داده شد.
شهرستان بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج واقع شده است.
7469/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آیین نامه جامعه کردستان عراق واردات بازارچه جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۰۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین نشای مکانیزه برنج ظهر پنج شنبه با حضور مسؤولان در روستای لاقان واقع در بخش مرکزی شهرستان شفت انجام شد.

«مهدی نقدی» فرماندار شفت در حاشیه این آئین با بیان اینکه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی بسیار ضروری است، اظهار کرد: باید کشاورزی را از حالت سنتی به مکانیزه تبدیل کنیم.

فرماندار شفت با بیان اینکه با بهره گیری از روش‌های علمی می‌توانیم برای پیشرفت کشاورزی و کاهش هزینه‌ها و مصرف بهینه آب گام‌های مؤثری برداریم، گفت: از مهمترین مزایای کشت مکانیزه کاهش هزینه تولید و افزایش محصولات در واحد سطح است.

«محمد رضا یوسف نژاد» مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شفت نیز در ادامه اضافه کرد: در سال زارعی جاری ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری این شهرستان معادل بیش از ۱۱ هزار هکتار از ۱۴ هزار و ۳۳۶ هکتار به صورت مکانیزه کشت می‌شوند.

گفتنی است، شهرستان شفت با داشتن ۲ بخش مرکزی و احمد سرگوراب، چهار دهستان جیرده، ملاسرا، چوبر، نصیر محله و ۱۰۲ روستا و ۱۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و بالغ بر ۱۴۳۳۶ هکتار اراضی شالیزاری دارد که در این زمین‌ها سالانه ۴۵ هزار تن برنج سفید تولید می‌شود.

کد خبر 6088504

دیگر خبرها

  • نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • توقیف محموله ساخت اسرائیل در مرز ایران + جزئیات ماجرا
  • توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان