Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از  بهشهر، جشنواره «کباب گرجی» ( ٢٨ خرداد) در روستای گرجی محله بهشهر با حضور مسئولین و علاقمندان افتتاح شد .

فلاح رئیس ارشاد بهشهر، در آیین افتتاح جشنواره «کباب گرجی محله» گفت: امیدواریم این جشنواره زمینه و بستر مناسبی برای برگزاری جشنواره های دیگر در شهرستان بهشهر باشد .

وی ظرفیت های هنری شرق مازندران را بی نظیر توصیف کرد و گفت: وجود استاتید ارزشمندی همچون استاد محمدرضا اسحاقی گرجی، گرجی محله بهشهر را مهترین مرکز تولید و آموزش موسیقی استان مازندران معرفی کرده است و با همکاری مسئولین در آینده نزدیک شاهد برگزاری جشنواره موسیقی گرجی هستیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول فرهنگی افزود: برگزاری این قبیل جشنواره‌ها و برپایی نمایشگاه صنایع دستی می‌تواند بعنوان یک رویداد گردشگری محسوب شود که در معرفی بیشتر پتانسیل و جذب گردشگر بسیار تاثیر گذار است.

کباب گرجی محله از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که توانسته میهمانانی را از شهرهای همجوار به این روستا بکشاند وامیدواریم این کباب همچون کباب بناب آذربایجان برند شود .

این جشنواره به مدت چهار روز از (۲۸ تا ۳۱ خرداد) در روستای گرجی‌محله برپا است .

مراسم اختتامیه جشنواره پنج شنبه ٣١ خرداد ساعت ١٨ با حضور محمدرضا اسحاقی خنیاگر موسیقی مازندران و علاقمندان در این روستا برگزار می شود .

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان مازندران گردشگری موسیقی نمایشگاه صنایع دستی جشنواره جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۰۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر لزوم حفظ و اعتلای موسیقی اصیل لرستان گفت: سرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، اعظم روانشاد عصر امروز در جشنواره دوسالانه سرنانوازی در روستای بیشه لرستان با بیان اینکه لرستان خاستگاه موسیقی است و موسیقی در بطن و آئین‌های این استان قرار دارد اظهار داشت: باید سنت‌های پیشین محفوظ لرستان و ضمن نگهداری و حراست، به نسل‌های بعد انتقال داده شود.

وی، سرنانوازی را جز لاینفک موسیقی استان دانست و افزود: سرنانوازی از قدیمی‌ترین سازهای بادی با قدمت 5 هزار ساله است، همچنین یکی از سازهای مهم در سور و سوگ‌ مردم منطقه زاگرس محسوب می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: استاد شاه‌میرزا مرادی، سرنانوازی را در استان پرورش داده و به تبع آن شاگردان بسیاری تحت نظر این استاد گرانقدر آموزش دیده‌اند و امروز سرنانوازی یک موسیقی جهانی شده است. حفظ و اعتلای موسیقی اصیل لرستان از اولویت‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان است.

یادآور می‌شود، جشنواره دوسالانه «سرنانوازی» با عنوان «مروارید اقیانوس» یادمان استاد شاه‌میرزا مرادی و استاد رحم‌خدا نوری‌شاد با حضور اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در روستای بیشه برگزار شد. این جشنواره از سری برنامه‌های طرح شهید آوینی و شب‌های فرهنگی لرستان در لرستان  از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و با همکاری انجمن موسیقی استان و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و موسسه فرهنگی گلونی برگزار شد.

انتهای پیام/645/

دیگر خبرها

  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • لزوم مدیریت مسائل فرهنگی در تفرجگا‌ها و سواحل مازندران
  • جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود
  • پلمب یک واحد دپوی چوب در شهرستان بهشهر