Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، حسین فهیمی رییس هیات دوومیدانی استان در مورد شانس های کسب سهمیه بازی های آسیایی جاکارتا گفت: متاسفانه کاوه موسوی و پریناز ابراهیمی دو پرتابگر چکش ملی پوشمان بدلیل مصدومیتی که گریبان گیرشان شد، در آخرین مسابقه انتخابی که ۲۶ و ۲۷ خردادماه برگزار شد حضور پیدا نکردند و دوومیدانی استان از کسب ۲ سهمیه بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هم اکنون کاوه موسوی و پریناز ابراهیمی تحت درمان هستند تا در مسابقات آینده در مسابقات شرکت کنند ولی آن چیزی که مشخص است دیگر شانسی برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا نخواهند داشت.
رییس هیات دوومیدانی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: برای شرکت در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا که سال آینده برگزار خواهد شد، سهند نوری، فاطمه مهرآور و سومای اسماعیل سرخ ۳ نماینده استان در رشته پرتاب چکش هستند که امیدوار هستیم با تمرینات و عملکردی که دارند بهمراه تیم ملی در مسابقات شرکت کنند.
فهیمی به تلاش برای کسب میزبانی مسابقات دوومیدانی نونهالان شمالغرب نیز اشاره کرد و گفت: ۱۵ و ۱۶ تیرماه مسابقات دوومیدانی نونهالان شمالغرب برگزار خواهد شد که از فدراسیون دوومیدانی برای مسابقات درخواست میزبانی کرده ایم و منتظر اعلام نهایی میزان توسط فدراسیون هستیم.
وی همچنین اظهار کرد: علی حاجی پور دونده پرش ارتفاع استان نیز که در آخرین مسابقات کشوری، عنوان چهارم را کسب کرد هم اکنون در اردو آمادگی در تهران حضور دارد و انتظار داریم بتواند به یکی از دوندگان ملی پوش دوومیدانی در سالهای آینده شود.
فهیمی در مورد برنامه های فصل تابستان در مورد اوقات فراغت گفت: همانند سال های گذشته، سالن اختصاصی دوومیدانی در ۳ ماهه فصل تابستان پذیرای نوجوانان و جوانان دونده است و درحال استعدادیابی از متولدین بالای ۸۰ هستیم تا بتوانیم بهترین دوندگان را برای پیشرفت دوومیدانی استان انتخاب کنیم.

 

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آذربایجان غربی بازی تیم ملی درمان ملی پوش جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۰۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور

دبیر هیئت تیراندازی مازندران از راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشوری در رده جوانان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، علی‌مصطفی رجبی شامگاه _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشوری اظهار کرد: ماهک مسلمی و سیده مهنّا سیدپور دو بانوی توانمند در رشته تیراندازی با ثبت رکوردهای خوب در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان به مرحله فینال راه یافتند.

وی افزود: در فینال این مسابقات که عصر امروز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد، ماهک مسلمی رتبه سوم کشور را به‌دست آورد و سیده مهنّا سیدپور در جایگاه پنجم قرار گرفت.

دبیر هیئت تیراندازی مازندران با حضور در این رقابت‌ها به همراه تیم تیراندازی استان و برعهده گرفتن مربیگری ورزشکاران عنوان کرد: مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب‌رئیس فدراسیون، یاسر خلیل‌نژاد مسئول کمیته آموزش و حسین باقری سرمربی تیم‌ملی نوجوانان و جوانان برگزار شد.

رجبی خاطرنشان کرد: مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

کد خبر 750197

دیگر خبرها

  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست