Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@02:54:42 GMT

استاندار قزوین برای بانک ها ضرب الاجل تعیین کرد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۰۹۵۳

استاندار قزوین برای بانک ها ضرب الاجل تعیین کرد

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، عبدالمحمد زاهدی روز چهارشنبه در نشست کارگروه تولید و اشتغال قزوین افزود: مدیران بانک ها،دستگاه های اجرایی و فرمانداران در طرح های اشتغالزایی، حمایت از تولید و بهبود فضای کسب و کار باید راهکارها و شیوه هایی را در پیش بگیرند که بتوان با کمترین هزینه و در سریعترین زمان ممکن به اهداف تعیین شده رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: باید قوانین به گونه ای تفسیر شود که بتوان گرهی از مشکلات مردم گشود و به فضای تولید و اشتغالزایی که مهمترین اولویت و دغدغه امروز کشور است، رونق بخشید.
استاندار قزوین با بیان اینکه مدیر واقعی کسی است که بتواند مشکلات مردم را حل کند،تصریح کرد: مدیران باید جدیت لازم را برای پیگیری امور و اجرای طرح ها،سیاست ها و برنامه های دولت داشته باشند و راه درست پیروی از سیره و عمل به وصیتنامه شهدا هم این است که در مقام عمل،پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم باشند.
زاهدی گفت: مدیران دستگاه ها به این اصل مهم توجه داشته باشند که صرف مدیر بودن،عنوان و مقام داشتن مشکلی را حل نمی کند بلکه باید ببینیم مدیریت ما تا چه اندازه توانسته است مسائل و مشکلات جامعه را حل کرده و مانع را از پیش روی مردم بردارد و کاری برای آنها انجام دهد؟
وی اظهار داشت: اشتغال پایدار مهم ترین برنامه و سیاست امروز دولت است که تحقق آن در حمایت از طرح های متوسط و بزرگ در بخش تولید به شمار می رود.
استاندار قزوین افزود: بانک ها و دستگاه های اجرایی موظف هستند سهم و عملکرد خود را در جذب تسهیلات روستایی به صورت روزانه به دبیرخانه کارگروه و استانداری گزارش کنند و نسبت به سهمیه خود پاسخگو باشند.
زاهدی اظهار داشت: دستگاه های اجرایی و بانک ها موظف و مکلف هستند تا پایان هفته آینده نسبت به جذب 50 درصد از تسهیلات طرح اشتغال روستایی اقدام و گزارش آنرا به دبیرخانه کارگروه و معاونت اقتصادی استانداری ارسال کنند.
وی افزود: براسااس مهلت تعیین شده از سوی هیات دولت تمامی سهمیه اعتبارات و تسهیلات حوزه اشتغال روستایی قزوین تا پایان تیرماه باید جذب و تخصیص یابد.
3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اشتغال حمایت از تولید دستگاه های اجرایی کسب و کار مشکلات مردم جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۰۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت تقسیم می شود؟

به گزارش تابناک، علیرضا فخاری استاندار تهران عصر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با تشکیل استان‌های شرقی و غربی تهران اظهار کرد: موضوع تقسیمات استان تهران در حال کارهای مطالعاتی است و در حال حاضر این موضوع در کمیسیون‌های مرتبط دولت با همه مشخصات بررسی شده و باید در هیأت دولت و سپس مجلس شورای اسلامی تصویب و در نهایت پس از قبولی، ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی مخالف و برخی موافق این طرح هستند و هر یک استدلال‌هایی دارند، افزود: باید در فضایی منطقی و معقول به موضوع تقسیمات بپردازیم و به دور از احساسات و نگرش‌های سیاسی و منطبق با شرایط محیطی و منطقه‌ای تصمیم‌گیری شود که زمینه‌ساز رفع مشکلات مردم باشد.

استاندار تهران تاکید کرد: در تقسیمات کشوری باید به نقطه‌ای از اطمینان بخشی برسیم که مردم می‌توانند زندگی توأم با آرامش داشته باشند و در حوزه‌های زیرساختی مشکلاتی از قبیل تأمین آب و برق، حمل‌ونقل و ارتباطات وجود نداشته باشند.

فخاری تصریح کرد: اگر قرار است تقسیمی صورت بگیرد باید این مشکلات زیرساختی نیز مورد کندوکاو قرار بگیرد تا با تقسیمات، موقعیت برتری فراهم و خلق شود نه اینکه فرصت شرایط عادی از مردم سلب شود.

 منبع: فارس

دیگر خبرها

  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • نقش کارگران در تولید بی‌بدیل است
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است