Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت:  شرکت توزیع برق غرب مازندران به 583 هزار و 96 مشترک در این حوزه خدمات ارائه می کند.

به گزارش ایلنا از ساری،کیوان فرح زاد امروز در نشست خبری مدیران صنعت برق با اصحاب رسانه که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد با اشاره به عملکرد شرکت توزیع برق در غرب استان ،اظهار داشت: شرکت توزیع برق غرب مازندران به 583 هزار و 96 مشترک در این حوزه خدمات ارائه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی طول مشترک فشار ضعیف را 7 هزار و 39 کیلومتر  و طول مشترک فشار متوسط را 4 هزار و 311 کیلومتر اعلام کرد و افزود: 13 هزار و 149 ترانس در توزیع برق غرب مازندران وجود دارد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران تعداد شهرستان های تحت پوشش این حوزه را هشت شهرستان عنوان کرد و گفت: یکهزار و 251 روستا نیز از خدمات توزیع برق غرب استان بهره مند هستند.

وی جمعیت شناور- مسافران و توریست ها را 17 میلیون نفر و تعداد بخش های زیر مجموعه را 11 بخش اعلام کرد و افزود: 782 هزار نفر از خدمات توزیع برق غرب بهره گیری می کنند.

فرح زاد به کاهش تلفات انرژی توزیع غرب مازندران اشاره  و این میزان را در سال 96 ،17.4 درصد اعلام کرد و گفت: این میزان نسبت به سال های 95_96 کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: درآمد شرکت توزیع برق غرب مازندران  از فروش انرژی در سال 96  ،دو هزار و 286 میلیارد ریال بوده است.

 وی میزان تلفات برق در غرب استان بالغ بر 6.9 درصد کاهش اعلام کرد و افزود: درآمد شرکت از فروش انرژی در سال 97 بالغ بر یکهزار و167 میلیارد ریال بوده است.

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اصحاب رسانه انرژی برق درآمد صنعت جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سخنگوی دولت در پیامی سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی را تبریک گفت.

در پیام علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیئت دولت، آمده است:

«بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت جوانان ایران اسلامی است. این سازمان مبارک توانسته با تفکر جهادی در عرصه‌های مورد نیاز و حساس انقلاب اسلامی همچون خدمت‌رسانی به مناطق محروم کشور و اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاها، خدمات پزشکی و ساخت مدارس و مساجد در مناطق محروم، نهضت کمک‌های مومنانه و یاری مردم در حوادث و بلایای طبیعی، گام‌های قابل‌ توجهی بردارد.

امروز بسیج سازندگی با روحیه و عزمی استوار و انگیزه و ایمانی راسخ، الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت در عرصه‌های مختلف را به نمایش گذاشته است و جوانان متعهد و نخبگان دلسوز را در یاری محرومان و رفع مشکلات پابرهنگان و مستعضفان به روستاها و مناطق محروم کشور گسیل کرده است. اعزام ۳۶۰ گروه جهادی برای خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان در ایام اخیر، تنها برگ کوچکی از مجاهدت‌های این مجموعه انقلابی است.

بنده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهادگر خصوصاً شهید حاج عبدالله والی، سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی را تبریک عرض می‌کنم و از تلاش‌های تمامی جهادگران بسیجی، مخلص و همیشه در صحنه که در عرصه‌های گوناگون سازندگی و خدمات‌رسانی زحمات فراوانی کشیده و در مسیر رفع محرومیت قدم بر می‌دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روند تعویض شناسنامه در استان بوشهر تسریع می‌شود
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک
  • پویش «با انرژی» و اهداء جوایز نفیس به صرفه جویان در برق در مازندران
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران