Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام قوی بنیه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره به همت انجمن هنرهای تجسمی بنیاد 'روایت فتح' در سه بخش 'پوستر' با عنوان پایان یک تروریست، 'کارتون' پایان یک داعش، حلب آزاد شد، موصل آزاد شد و 'کاریکاتور' بنیامین نتانیاهو، دونالد ترامپ، آنگ سان سوچی، محمدبن سلمان برگزار شد.
پژمان علی پور، هنرمند مهابادی نیز در این ارتباط به خبرنگار ایرنا گفت: در این رویداد هنری که هنرمندانی از 64 کشور مختلف شرکت داشتند، در مجموع 2 هزار و 120 اثر در هر سه بخش کارتون، کاریکاتور و پوستر از 870 هنرمند به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که در نهایت 251 اثر به نمایشگاه آثار منتخب راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این جشنواره در بخش های کارتون و کاریکاتور هر کدام به سه نفر تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا شد که جایزه نفر سوم بخش کارتون به من تعلق گرفت.
به گزارش ایرنا پژمان علی پور، مسوول واحد انیمیشن صدا و سیمای مرکز مهاباد بوده و تاکنون موفقیت های دیگری را در جشنواره های مختلف از جمله مقام برتر ششمین جشنواره بین المللی حقوق شهروندی در تبریز را کسب کرده است.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
3093/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آذربایجان غربی جشنواره بین المللی حقوق هنرهای تجسمی دونالد ترامپ جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۱۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، این سازمان سی و هشتمین جشنواره بین المللی خوارزمی و سومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی را با توجه به برنامه جهانی توسعه پایدار و یافتن راه حلهای قابل اجرا در مقابل چالشهای اصلی برگزار می‌کند.

زمینه های علمی مورد پذیرش

زیست فناوری و علوم پایه پزشکی

محیط زیست

علوم پایه

فناوری های شیمیایی

صنایع پیشرفته و مدیریت هوشمند فناوری. مهندسی مخابرات هوش مصنوعی و فناوری کوانتوم

فناوری نانو

مهندسی مکانیک

مهندسی مکاترونیک

مهندسی هوافضا مهندسی عمران

مدیریت آب کشاورزی و منابع طبیعی. مواد، متالورژی و انرژیهای نو. هنر. مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات

معماری و شهرسازی

مهندسی برق و کامپیوتر

محورهای پژوهشی

طرح های بنیادی

طرحهای کاربردی

طرحهای نوآوری و فناوری

برای شرح مبسوط زمینه های علمی مورد پذیرش و گرایشهای مرتبط به راهنمای شرکت در سی و هشتمین جشنواره بین المللی خوارزمی و سومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی در سامانه جامع جشنواره های خوارزمی به نشانی https://ka.irost.org مراجعه نمایید.

سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران از تمام اساتید دانش پژوهان دانشجویان فناوران شرکتهای مستقر در پارکهای علم و فناوری مراکز، رشد شرکتهای دانش بنیان صاحبان صنایع و ... دعوت به شرکت و ارایه طرح مینماید.

متقاضیان می توانند تا پایان مهلت طرح های شاخص در بی اثر کردن تحریم‌ها ثبت نام با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی www.khwarizmi.ir نسبت به ثبت نام الکترونیکی در سامانه جامع جشنواره های خوارزمی - جشنواره بین المللی خوارزمی اقدام نمایند. مهلت ثبت نام الکترونیکی و ارسال طرح به دبیرخانه از اردیبهشت ۱۴۰۳ تا پایان مرداد ۱۴۰۳ است.

کد خبر 6098240

دیگر خبرها

  • پانزدهمین جشنواره گلغلتان نوزادان در امیریه دامغان انجام شد
  • برگزاری جشن بزرگ مروارید‌های ایران در اشکذر
  • شیراز میزبان ۲۰۰ هنرمند گروه‌های کُر سراسر ایران می‌شود
  • تالار حافظ شیراز میزبان۲۰۰ هنرمند گروه‌های کُر سراسر ایران می‌شود
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را دریافت کرد
  • رتبه اول اردبیل در مدیریت ورزشی
  • ورزش در سلامت سازمانی و بهره وری نقش ممتاز دارد
  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • ناکامی ایتالیا در سال 2002 و قهرمانی در جام جهانی 2006 به روایت کارتون / انیمیشن
  • میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی