Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرداری کلانشهر تبریز با مشارکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی، نسبت به قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز حریم بستر و ساماندهی مسیر مهرانه رود از ورودی دروازه تهران اقدام می کند .     به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، شهردار کلانشهر تبریز در این خصوص گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم بستر و نیز محدود شدن مسیر مهرانه رود، یکی از اصلی ترین عوامل وقوع آبگرفتگی و سیلاب به هنگام بارش‌های فصلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     ایرج شهین باهر اظهار کرد: با هماهنگی نهادهای ذیربط از جمله آب منطقه ای آذربایجان شرقی، طرح قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز و نیز لایروبی مسیر مهرانه رود از سمت ورودی شرق تبریز در دستور کار شهرداری قرار دارد .     وی با اشاره به اینکه این پروژه در راستای احیای مجموعه گردشگری و تاریخی خلعت پوشان اجرایی می‌شود، یادآور شد: شهرداری کلانشهر تبریز برای احیای مجموعه خلعت پوشان و ساماندهی مسیر مهرانه رود از سمت شرق، حدود سه میلیارد تومان هزینه خواهد کرد . 
   شهردار منطقه 5 کلانشهر تبریز نیز اظهار کرد: در راستای احیای مجموعه برج خلعت پوشان در مسیر جاده تهران، ساماندهی مسیر بستر مهرانه رود به طول شش کیلومتر توسط شهرداری منطقه 5 آغاز شده است .     یعقوب هوشیار تشریح کرد: در فاز اول این پروژه نسبت به رفع تصرف ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم بستر مهرانه رود اقدام می‌شود .     هوشیار خاطرنشان کرد: پس از اتمام فاز اول این پروژه، عملیات عمرانی این پروژه با هدف تبدیل ورودی شرقی مهرانه رود به یکی از مناطق تفریحی و گردشگرپذیر تبریز اجرایی خواهد شد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آذربایجان شرقی برج گردشگری تبریز غیرمجاز جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودی‌های کندوان و آزادراه تهران - شمال مسدود شد

آفتاب‌‌نیوز :

سید محسن هاشمی اظهار کرد: مسیر رفت و برگشت محور چالوس محدوده آزادراه تهران شمال از چالوس به سمت تهران و مسیر جنوب به شمال از کرج به سمت چالوس به دلیل تخلیه بار ترافیکی مسدود است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک در محدوده ماسال و طویر کندوان و محور هراز سنگین است، افزود: ترافیک در محور‌های سوادکوه و کیاسر به صورت عادی و روان جریان دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • هرگونه مماشات با ساخت‌وسازهای غیرمجاز مورد پیگیری قانونی قرار می‌گیرد
  • بررسی ساخت و سازهای غیرمجاز در کردستان
  • ساخت و سازهای غیرمجاز تضییع حقوق عامه شهروندان است
  • برخورد دستگاه قضا با ساخت و ساز غیرمجاز
  • حادثه رانندگی بر اثر سرعت غیرمجاز و کنترل نکردن خودرو، در ورودی اردبیل
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با ساخت و سازهای غیرمجاز 
  • ۲۹ هکتار از حریم رودخانه‌های خراسان شمالی رفع تصرف شد
  • ۷۱۶ دستگاه رمز ارز در تبریز کشف شد
  • ورودی‌های کندوان و آزادراه تهران - شمال مسدود شد
  • ساخت ابرخازن‌های تاشو که بعد از مچاله شدن باز هم کار می‌کنند