Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی نظرآباد با اشاره به تولید 60 درصدی شیر در این شهرستان از تولید سالانه 3 لیتر شیر برای هر ایرانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایرج الماسی با اشاره به اینکه شهرستان نظرآباد با دارا بودن دامداران بزرگ جزو قطب‌های تولید شیر کشوری محسوب می‌شود، تصریح کرد: این شهرستان سالانه به ازای هر ایرانی 3 لیتر شیر تولید می‌کند که در همین راستا در تلاشیم به دلیل ظرفیت و پنانسیل خوب، نام تولید شیر کشور را از آن شهرستان نظرآباد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

الماسی ادامه داد: اولین جشنواره تولید شیر را با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و با شعار "تولید پایدار شیر، ضامن سلامتی" برگزار شد.

الماسی، اظهار کرد: این شهرستان به عنوان قطب تولید شیر، قارچ خوراکی، توت فرنگی و گیاهان دارویی جزو افتخارات کشور محسوب می شود. 

وی افزود: دامداران نظرآبادی در بحث تولید شیر، پا را فراتر گذاشته و بیش از 60 درصد شیر استان را در نظرآباد تولید می کنند.

الماسی گفت: با مدیریت به روز دنیا و تولید شیر با کیفیت دنیا، دستیابی به رکورد بالای 100 کیلوگرم تولید شیر در نظرآباد را مستثنی می کند.

این مدیر مسئول با عنوان اینکه شهرستان نظرآباد امروز در تولید شیر حرفی برای گفتن دارد، اظهار داشت: طبق برآوردهای انجام شده، نظرآباد جزو 11 رتبه بالای کشوری است که این امتیاز حاصل زحمات تولیدکنندگان است.

وی در پایان گفت: مسایل و مشکلات تولیدکنندگان و دامداران تنها با همدلی و پشتکار مسئولان استان و کشور حاصل می شود که بتوان به تولید پایدار شیر دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 جهاد کشاورزی شیر مسئولان استانی و شهرستانی تولید نظرآباد جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امین ملکشاهی دادستان شهرستان کرخه از کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌ یافته قاچاق سوخت، دستورات قضایی جهت بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: بر همین اساس ماموران پس از سوختگیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و دو نفر سرنشین آن را بازداشت کردند که هر دو با قرار متناسب روانه زندان شدند.

ملکشاهی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، از سال گذشته تاکنون چهار محموله گازوئیل قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900158

دیگر خبرها

  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • موتور ایرانی برای خودروی ایرانی