Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی اکبر سلطانی نژاد روز چهارشنبه در نشست ستاد بازسازی شهرستان کوهبنان و شورای هماهنگی بانک های استان با حضور سرپرست استانداری کرمان افزود: در زلزله 30 آذرماه کوهبنان به 2 هزار و 200 واحد خسارت وارد شد و از این تعداد 700 واحد به طور کامل تخریب شده بود که تاکنون 1600 واحد پی کنی شده و عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه یک هزار واحد در شهرستان کرمان در آستانه افتتاح است، ادامه داد: برای یک هزار و دو واحد فونداسیون به طور کامل احداث شده و در 700 واحد نیز اسکلت نصب شده است.
سلطانی نژاد خاطرنشان کرد: در مجموع 400 میلیون ریال وام با کارمزد چهار درصد و به همراه 60 میلیون ریال بلاعوض و 10 میلیون تومان وام معیشتی به خسارت دیدگان این زمین لرزه در شهر کوهبنان پرداخت شده است.
وی عنوان کرد: در روستای جور و روستاهای اطراف نیز 300 میلیون ریال وام با کارمزد چهاردرصد، پنج میلیون تومان بلاعوض و 10 میلیون تومان نیز وام معیشتی پرداخت شده است.
سلطانی نژاد افزود:آوار برداری ، نقشه، نظارت و صدور پروانه تا 80 متر برای تمامی واحدهای خسارت دیده رایگان بوده و از سوی بنیاد مسکن انجام شده است.
وی تصریح کرد: توزیع سیمان رایگان نیز یکی از اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به منظور سرعت بخشی به احداث واحدها بوده است.
سلطانی نژاد یادآور شد: در زمان بروز این حادثه در حوزه زیرساخت ها با مشکل جدی مواجه بوده ایم که با همکاری همگانی مشکلات موجود برطرف شد.
وی با اشاره به اینکه اسکان موقت و اضطراری در فصل بسیار سخت و دشواری بود، گفت: بر اساس مصوبه هیات وزیران در شهرستان کوهبنان بانک های ملی، سپه و ملت به عنوان بانک های عامل تعیین شده بودند.
وی افزود: شهر کوهبنان دقیقا روی گسل احداث شده است و به همین دلیل در پیشنهاد به هیات وزیران نگاه احداثی به جای تعمیرات داشته ایم.
زمین لرزه سال گذشته کوهبنان با شدت 5.2 در مقیاس ریشتر در ساعت 20 و 34 دقیقه 30 آذرماه رخ داد که خوشبختانه خسارت جانی نداشته است.
کوهبنان در 168کیلومتری شمال کرمان قرار دارد.
7440/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 انقلاب اسلامی زلزله زمین سیمان مسکن جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۱۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی علت فوت کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است

علی محبوب پور گفت: بلافاصله پس از کسب گزارشی مبنی بر وقوع حادثه و فوت یکی از کارگران معدن زغالسنگ رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت و صورتجلسه با حضور شاهدان و همکاران فرد متوفی تنظیم گردید.

این مقام قضائی افزود: تحقیقات مقدماتی درباره علت فوت این فرد در حال انجام می‌باشد و نظر قطعی، پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و بازرسان مربوطه و اداره کار اعلام خواهد شد.

محبوب پور بر ضرورت رعایت نکات ایمنی در معادن تاکید کرد و گفت: در صورت اثبات تخلف، قصور و کوتاهی از جانب کارفرمایان و مسئولان مربوطه با افرادخاطی برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برتری تیم دانشجویی کرسی آزاداندیشی واحد یادگار امام در دور نخست مرحله کشوری
  • سلطانی: استقلال خوب است اما پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • بررسی علت فوت کارگر معدن زغالسنگ کوهبنان توسط دستگاه قضایی
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • تولید ورق نازک سرآغازی برای رشد و شکوفایی خط قلع‌اندود
  • بررسی علت فوت کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • بارش‌های رگباری و تگرگ در راه زنجان
  • بررسی علت مرگ کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • علت فوت کارگر معدن در کرمان چه بود؟
  • اثرات منفی استرس روی چهره و ظاهر افراد