Web Analytics Made Easy - Statcounter

غفار صالحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ساکنان این شهرک ها در سالیان گذشته بدون انجام زیرساختهای شبکه های آب و فاضلاب نسبت به ساخت و ساز منازل مسکونی اقدام کرده اند که به دلایلی همچون همکاری نکردن تعاونی ها در پرداخت حق و حقوق قانونی، خدمات آب و فاضلاب به آنها ارائه نمی شد.
وی تصریح کرد: ارائه نشدن خدمات موجب اعتراض های دسته جمعی مردم و طرح شکایت به روش های مختلف بود که با پیگیری های فراوان و حمایت های شرکت آب و فاضلاب ، طرح تامین آب و اجرای شبکه های فاضلاب در این شهرک ها در دستور کار قرار گرفت و نگرانی عمده ساکنان و مالکان اراضی این شهرک ها برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر امور آب و فاضلاب شهری روانسر ادامه داد: با مشارکت و همیاری ساکنان و تعاونی های مسکن 11 کیلومتر شبکه آب و فاضلاب اجرا و در مدار بهره برداری قرار گرفت.
صالحی با بیان اینکه تاکنون 200 فقره انشعاب به صورت قانونی در این شهرک ها واگذار شده اضافه کرد: با اتمام این پروژه ها ، صاحبان و مالکان یک هزار پلاک مسکونی از خدمات آب و فاضلاب برخوردار خواهند شد.
شهر روانسر هشت هزار مشترک آب دارد.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آب و فاضلاب حقوق ساخت و ساز شرکت آب و فاضلاب مسکن جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی نظرزاده در دیدار با حجت الاسلام ذوالنوری نماینده قم در خانه ملت به تشریح وضعیت آب و فاضلاب در شهر قم پرداخت و فقدان شبکه فاضلاب در برخی نقاط شهر را یکی از معضلات اصلی شهر قم دانست و با بیان اینکه در این زمینه عقب‌افتادگی حدود ۱۰ ساله نسبت به متوسط کشور داریم، اظهار داشت: در حال حاضر ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است در حالی که متوسط کشور در این زمینه ۵۴ درصد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به انجام مطالعات طرح فاضلاب شهر قم، بر ضرورت تحقق اعتبارات فاضلاب مصوب سفر اول رئیس‌جمهور تأکید و خاطرنشان کرد: برای رفع معضل فاضلاب در شهر حدود هزار کیلومتر شبکه و دو باب تصفیه‌خانه فاضلاب نیاز داریم تا بتوانیم وضعیت فعلی را سروسامان دهیم.

نظرزاده با اشاره به پروژه اجرای ۲۱ کیلومتر خط انتقال فاضلاب پردیسان و بخش شرقی قم و احداث تصفیه‌خانه فاضلاب پردیسان اظهار داشت: ۶ کیلومتر از این خط انتقال توسط شرکت آب و فاضلاب در حال اجراست و مابقی نیز توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم یادآور شد: با اجرای این خط انتقال و تصفیه‌خانه امکان بهره‌مندی از خدمات جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب برای بیش از ۴۰۰ هزار نفر از شهروندان به ویژه در مناطق با تراکم ساختمانی زیاد فراهم خواهد شد.

وی در ادامه انعقاد قرارداد سرمایه‌گذاری با بخش خصوصی را از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش بخشی از مشکلات فاضلاب عنوان کرد و گفت: سرمایه‌گذار با اجرای ۴۰ کیلومتر خط انتقال و احداث یک باب تصفیه‌خانه، بخشی از فاضلاب پردیسان را تصفیه و برای مصارف صنعت و فضای سبز محور سلفچگان و نیزار منتقل خواهد کرد.

کد خبر 6090925

دیگر خبرها

  • جاری شدن آب فاضلاب و دردسر‌های آن برای ساکنان محله نوکان کرمانشاه + فیلم
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی