Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -
بسياري از ما هنگام دکوراسيون منزل به آشپزخانه اهميت نمي دهيم و تلاش چنداني براي تغيير آن انجام نمي دهيم. يکي از راه هاي نشان دادن استايل و شخصيت شما تغيير رنگ در دکوراسيون آشپزخانه است. امسال برخلاف سال گذشته که آشپزخانه هاي سفيد رنگ بسيار ترند بودند، استفاده از رنگ در آشپزخانه در جايگاه اول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در اين مطلب 9 پيشنهاد براي دکوراسيون آشپزخانه هاي رنگارنگ را براي شما جمع آوري کرده ايم با ما همراه باشيد:
1- کابينت هاي دو رنگ
اگر شما علاقه داريد که کابينت هاي رنگي داشته باشيد، بدين منظور مي توانيد کابينت هاي قسمت پايين آشپزخانه را به هر رنگي که علاقه داريد تغيير دهيد اما اين موضوع را فراموش نکنيد که رنگ هاي کابينت در رديف بالا و پايين بايد با هم هماهنگ باشد.

رنگ هاي کابينت در رديف بالا و پايين بايد با هم هماهنگ باشد
2- جزيره رنگارنگ
وجود يک جزيره رنگارنگ در آشپزخانه مي تواند محيط آشپزخانه را به خوبي تغيير دهد و محيطي شاد و جذاب خلق کند.

وجود يک جزيره رنگارنگ در آشپزخانه مي تواند محيط آشپزخانه را به خوبي تغيير دهد
3- دکوراسيون به سبک بوهم
اگر مي خواهيد از دکوراسيون آشپزخانه رنگارنگ پيروي کنيد به شما پيشنهاد مي کنيم نگاهي به سبک بوهم بياندازيد. وجود رنگ هاي جذاب، اکسسوري هاي خارق العاده و … مي تواند باعث فضايي منحصر به فرد گردد.

اگر مي خواهيد از دکوراسيون آشپزخانه رنگارنگ پيروي کنيد نگاهي به سبک بوهم بياندازيد
4- کابينت هاي چند رنگ
ليستي از رنگ هاي مورد علاقه خود را انتخاب کنيد و کابينت هاي آشپزخانه را رنگ آميزي کنيد. در اين صورت آشپزخانه شما به يک محيط شاد و دوست داشتني تبديل خواهد شد.

با رنگ هاي مورد علاقه تان کابينت هاي آشپزخانه تان را رنگ آميزي کنيد
5- کاشي هاي رنگي
يکي از 9 پيشنهاد براي دکوراسيون آشپزخانه هاي رنگارنگ، استفاده از کاشي هاي رنگي است. اگر مي خواهيد آشپزخانه اي رنگي و در عين حال کابينت هاي سفيد رنگ داشته باشيد استفاده از کاشي هاي رنگي بهترين انتخاب است.

اگر مي خواهيد کابينت هاي سفيد داشته باشيد استفاده از کاشي هاي رنگي بهترين انتخاب است
6- استفاده از کاشي هاي طرح دار
در اين دکوراسيون رنگ هاي متفاوت به خوبي با يکديگر ترکيب شده است. استفاده از کاشي با طرح زيگزاگ سبز رنگ در کنار گل هايي به رنگ صورتي فضايي شاد و منحصر به فرد ايجاد کرده است.

استفاده از کاشي با طرح زيگزاگ سبز در کنار گل هاي صورتي فضايي شاد ايجاد کرده است
7- کابينت هاي سبز رنگ
استفاده از رنگ سبز در کابينت ها و رنگ طلائي در دستگيره ها و شير آلات باعث ايجاد فضايي مدرن شده است.

استفاده از رنگ سبز و طلائي در کابينت ها باعث ايجاد فضايي مدرن شده است
8- استفاده از تناژ هاي متفاوت يک رنگ
همان طور که در تصوير مي بينيد در دکوراسيون اين آشپزخانه از تناژهاي متفاوت رنگ آبي استفاده شده است و باعث خلق فضايي دلباز و روشن شده است.

استفاده از تناژهاي متفاوت رنگ آبي باعث خلق فضايي دلباز و روشن شده است
9- کف رنگارنگ
يکي از پيشنهاداتي که براي دکوراسيون آشپزخانه هاي رنگارنگ، استفاده از کف رنگارنگ است.استفاده از کف رنگارنگ و متضاد با رنگ کابينت ها مي تواند فضايي کاملا خاص و مدرن ايجاد کند.

استفاده از کف رنگارنگ و متضاد با رنگ کابينت ها مي تواند فضايي خاص و مدرن ايجاد کند
منبع : varune.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۱۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست

آفتاب‌‌نیوز :

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند و در روز نخست موفق به کسب ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز شدند.

مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن، صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم، شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم، معین تقوی در وزن ۹۰ کیلوگرم، زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان و هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن به مدال طلا رسیدند.

شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن نقره گرفت و زهرا جلیلی ۲ برنز در فرم‌های چانگ‌چوان و گون‌شو و هلیا اسدیان یک برنز در نان‌چوان کسب کردند.

انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست

همچنین سهیلا منصوریان در وزن ۶۰- کیلوگرم به یک برد و یک باخت رسید. محمدرضا ریگی در وزن ۸۵- کیلوگرم نماینده اردن را مغلوب کرد و سهیل موسوی در وزن ۷۵- کیلوگرم در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد.

همچنین در پیکار‌های بخش تالو حسین قبله‌نما در چانگ‌چوان، زهرا کیانی در فرم جین‌شو، شاهین بنی‌طالبی و مصطفی حسن‌زاده در نن‌دائو موفق به کسب مدال نشدند.

فردا نیز پیکار‌های تالو پیگیری می‌شود و هر ۶ نماینده کشورمان با حریفان در فرم‌های مختلف رقابت خواهند کرد. همچنین در بخش ساندا محسن محمد سیفی، علی خورشیدی، سهیل موسوی، محمدرضا ریگی به مصاف حریفان می‌روند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایرانی با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • انتخابی جام جهانی چین/ ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • 5 تفاوت اساسی در کاشی و سرامیک - کاویان سرام
  • چشم نوازی گل‌های رنگارنگ در باغ گل‌های مشهد + تصاویر
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
  • ابتکار روتردام در تبدیل سنگفرش‌های خیابانی به فضای سبز
  • اصفهان و پورتو؛ خواهرانی از جنس کاشی‌های آبی با دوستی ۵۰۰ ساله
  • خانه ای با دکوراسیون ورزشی! (عکس)