Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علیرضا رمزی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مطالبات خرداد 1396 بخش سرپایی و بستری موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت شامل مطب پزشکان و بیمارستانها خراسان رضوی پرداخت شده است. مطالبات بهمن 1396 داروخانه ها نیز پرداخت شده و از آن تاریخ مطالبه ای وجود ندارد.
وی کل مطالبات موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت را در خراسان رضوی هزار و 180 میلیارد ریال در ماه اعلام و بیان کرد: امیدواریم با تامین منابع، مطالبات موسسات طرف قرارداد بر اساس اولویت یعنی ابتدا داروخانه ها و بیمارستانهای دولتی و دانشگاهی و سپس سایر مراکز پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت در خراسان رضوی چهار هزار و 700 موسسه شامل پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص، بیمارستانها، داروخانه ها، دندانپزشکان، مراکز پارکلینیکی، آزمایشگاهها و سایر مراکز درمانی و تشخیصی هستند.
اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی افزون بر 60 درصد کل بیمه شدگان این استان شش میلیون و 400 هزار نفری را زیر پوشش دارد. بقیه بیمه شدگان زیرپوشش سایر بیمه ها هستند.
3027/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 خراسان رضوی مراکز درمانی مطالبات بیمه ساله جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۱۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های خارجی به دبی همچنان تعلیق است

جواد صالحی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تمامی پروازهای بین المللی در فرودگاه امام خمینی برقرار است گفت: صبح امروز برای ساعاتی با توجه به افزایش امنیت، پروازها با تاخیر مواجه شده بودند که همزمان با برداشته شدن محدودیت ها پروازها به حالت عادی بازگشتند.

وی افزود : در حال حاضر تنها پروازهای دبی، امارات و شارجه به دلیل بارش سنگین باران و آبگرفتگی فرودگاه ها با مشکل و تاخیر مواجه است که بلافاصله بعد از عادی شدن شرایط پروازها برقرار می شود.

او تاکید کرد: به تمامی شرکت های هواپیمایی که پرواز به مقاصد دبی و کشورهای جنوبی دارند اعلام کرده ایم که آخرین وضعیت پروازی را به مسافران خود اعلام کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • پرواز‌های خارجی به دبی همچنان تعلیق است
  • طولانی شدن اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک/ بازگشت نسخه‌های کاغذی به داروخانه‌ها
  • بازگشت نسخه کاغذی به پیشخوان داروخانه‌ها
  • بازگشت نسخ کاغذی به بیمه سلامت با اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • پرداخت خسارت بابت اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • پیگیری اختلال سامانه نسخه الکترونیک سلامت
  • ادامه اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک و مشکلات داروخانه ها/ پاسخ بیمه سلامت
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک/ پاسخ بیمه سلامت
  • بروز رسانی علت نوسانات سامانه نسخه الکترونیک