Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@00:31:56 GMT

مردم قم هفت میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۱۳۳۲

مردم قم هفت میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند

رضا سلیقه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این مبلغ 2 میلیارد و500 میلیون ریال به صورت نقدی بوده که 500 میلیون ریال آن مربوط به زکات فطریه است.
وی ادامه داد: مشارکتهای غیرنقدی در قالب سبد کالا، سفره های افطاری و غذای گرم شامل چهار میلیارد و 500 میلیون ریال می شود که به خانواده های نیازمند اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: همچنین با حضور مسئولان و خیران ضیافت افطاری برای قشرهای مختلف مددجویان از جمله نابینایان، ناشنوایان، بی سرپرستان و بدپرستان برگزار شد.
سلیقه با بیان این که مشارکت های مردمی در کمک رسانی به نیازمندان نقش مهمی دارد گفت: مردم با مشارکت در این امر خداپسندانه گره ای از مشکلات مددجویان را برطرف می کنند.
وی افزود: مردم قم در اجرای کارهای خیر در سطح کشور، رتبه بالایی دارند و از کمک به نیازمندان دریغ نکرده اند.
سلیقه گفت: خیران کمک های خویش را می توانند به شماره کارت بانک ملت 610433789489939 و یا با شماره گیری کد #9090*741* واریز کنند.
/8138/ 6133/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 بانک ملت خانواده قم نابینایان ریال جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۱۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار "محمد احمدی" در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.   وی در این رابطه افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند