Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهریار نوبخت روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سه بازیکن ملی پوش طی یک سال گذشته در اردوهای فشرده و مسابقات مختلف انتخابی و تدارکاتی حضور مستمر داشتند و با عضویت نهایی در ترکیب تیم ملی عازم رقابت های آسیایی تایلند شدند.
وی بیان کرد: حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به نوعی آماده سازی برای بازی های آسیایی است و امیدواریم با قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر آسیا با آمادگی کامل روانه مسابقات جهانی چین و بازی های آسیایی جاکارتا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوبخت افزود: این سه ملی پوش ارومیه ای همواره یک پای ثابت تیم های ملی در مسابقات قهرمانی آسیا و بین المللی هستند و از فروردین سال جاری نیز به طور مستمر همراه با سایر ملی پوشان تمرین های سخت و دشواری را پشت سر گذاشته اند.
وی افزود: بنا به اعلام فدراسیون ایران این سه شمشیرباز پس از مسابقات آسیایی تایلند رقابت های جهانی چین را پیش رو دارند که بر اساس زمان بندی فدراسیون جهانی، 16 تیر ماه سال جاری در شهر هوشی برگزار می شود.
نوبخت با اشاره به برنامه ریزی مناسب فدراسیون شمشیربازی برای آمادگی هر چه بیشتر ملی پوشان اضافه کرد: این سه ملی پوش برای بالا بودن سطح آمادگی خود و جلوگیری از خستگی های احتمالی و استفاده هرچه بیشتر از تجربه های مربیان تیم ملی، حتی در استراحت های میان اردویی نیز در تهران می مانند و از سفرهای مکرر به ارومیه پرهیز می کنند.
به گزارش ایرنا خانه شمشیربازی ارومیه در ورزشگاه تختی این شهر برای جذب استعدادهای جدید در این رشته فعال است و هم اکنون 100 ورزشکار بیمه شده زیر نظر مربیان مجرب در این رشته فعالیت می کنند.
در حال حاضر تنها در شهرستان میاندوآب هیات شمشیربازی وجود دارد و اقدامات لازم برای راه اندازی هیات در شهرستان‌های خوی و ماکو نیز آغاز شده است.
طاهر عاشوری از سال 1384 شروع به فعالیت در رشته شمشمیربازی کرده و نخستین بار زیر نظر ساکو عیوضیان، مربی تراز اول ارمنستانی که سرمربی تیم ملی نیز بود، تمرین های خود را در ارومیه آغاز کرده است.
عاشوری 2 سال پس از آغاز فعالیتش در سال 1386 با کسب نخستین مدال طلای قهرمانی اپه ایران به عضویت تیم ملی درآمد و چندین مقام قهرمانی ایران و جایزه بزرگ ایران، قهرمانی کاپ آزاد جوانان جهان و چندین مدال آسیایی و بین المللی را در کارنامه دارد.
سکینه نوری نیز متولد سال 1374 بوده و از سال 1388 با کسب مقام سوم المپیاد ورزشی ایرانیان به اردوی تیم ملی اپه دختران دعوت شده است.
مدال طلای مسابقات قهرمانی کشور در سال 1389 و 1390، نایب قهرمانی جوانان 2011 آسیا در تایلند (پس از 37 سال برای ایران)، اعزام به مسابقات قهرمانی جوانان 2012 جهان روسیه، نایب قهرمانی تورنمنت بین المللی 2012 گرجستان، سومی مسابقات جوانان آسیا در اندونزی، سومی مسابقات قهرمانی 2013 آسیا در کویت و برنز مسابقات بین المللی 2014 قزاقستان از جمله مقام های این ورزشکار ملی پوش است.
الهه قهرمانی متولد سال 1374 بوده و از 13 سالگی با رشته شمشیربازی در اسلحه فلوره آشنا شده و برای اولین بار با کسب مدال برنز قهرمانی کشور در سال 1390 به اردوی تیم ملی دعوت شده است.
مدال نقره انفرادی و طلای تیمی مسابقات بین المللی 2011 گرجستان، مدال برنز مسابقات 2015 جوانان آسیا در امارات، مقام چهارمی مسابقات نوجوانان 2010 آسیا در چین تایپه و چندین مقام کشوری را در ویترین مقام های ورزشی خود دارد.
6009/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اردوی تیم ملی درآمد قزاقستان مسابقات قهرمانی آسیا ملی پوش جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۱۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند

محسن شاه سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حسین زنجانیان و طاها قابلی که پیش از این به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان دعوت شده بودند فردا یکشنبه راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند.

وی افزود: رقابت‌های دوچرخه سواری کوهستان اسیا از ۱۸ اردیبهشت ماه در مالزی آغاز می‌شود و تیم ملی دوچرخه سواری فردا با هدایت آرش امیدفر راهی این مسابقات خواهد شد.

کد خبر 6096673

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا