Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@16:39:17 GMT

ربودن ۱۳ کارمند شرکت راهسازی در قندهار افغانستان

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۱۸۷۹

ربودن ۱۳ کارمند شرکت راهسازی در قندهار افغانستان

افراد مسلح ناشناس ۱۳ کارمند یک شرکت راهسازی را در استان قندهار در جنوب افغانستان ربودند.

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از رسانه‌های محلی، افراد مسلح ناشناس ۱۳ کارمند یک شرکت راهسازی را در استان قندهار در جنوب افغانستان ربودند.

دفتر مطبوعاتی فرماندهی پلیس استان قندهار با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: این آدم ربائی در شهرستان اسپین بولدک استان قندهار انجام شد و تا کنون از سرنوشت کارمندان ربوده شده گزارشی منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجمان پس از این آدم ربائی با نیرو‌های پلیس مرزی درگیر شدند که براثر آن چهار پلیس مرزی کشته شدند.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Uwv

منبع: فردا

کلیدواژه: شرکت راهسازی قندهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۱۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ۸۰درصد دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری کاربران چیست؟

معاون فنی پلیس فتا فراجا گفت: عدم فعال‌سازی تنظیمات امنیتی عامل ۸۰ درصد هک و دسترسی غیرمجاز مجرمان سایبری به حساب کاربری کاربران در شبکه اجتماعی و پیام‌رسان‌ها است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ حسن منصوری؛ معاون فنی پلیس فتا فراجا اظهار کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل فنی پرونده‌های قضائی و مرجوعه به پلیس فتا، مشخص است عامل اصلی هک و دسترسی غیرمجاز مجرمان سایبری به حساب کاربری کاربران در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های بومی و غیربومی عدم فعال‌سازی رمز تایید دو مرحله‌ای و استفاده از رمز و پسوردهای آسان و قابل حدس است.

این مقام مسئول ادامه داد: افراد کلاهبردار با سوء استفاده از عدم آگاهی و سهل‌انگاری تعدادی از کاربران فضای مجازی به راحتی نسبت به هک حساب‌های کاربری آنان در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به تهدیدات و مخاطرات ایجاد دسترسی غیرمجاز به حساب‌های کاربری افراد افزود: مجرمان سایبری پس از انجام این فرایند ضمن دسترسی به اطلاعات خصوصی و بعضاً محرمانه افراد فریب‌خورده، زمینه اخاذی و باج‌گیری سایبری را آغاز می‌کنند.

معاون فنی پلیس فتا فراجا در ادامه ضمن توضیح ارتکاب این شگرد توسط افراد سودجو گفت: در مرحله بعد افراد کلاهبردار با دسترسی به مخاطبان این افراد، زمینه فریب آنان را با ارسال پیامک حاوی لینک‌های آلوده، ارائه خدمات و یا مساعدت مالی فراهم می‌کنند.

سرهنگ منصوری از عموم مردم خواست: با استفاده از رمزهای پیچیده و غیر قابل حدس بر روی شبکه‌های اجتماعی، با مراجعه به قسمت تنظیمات (settings) پیام‌رسان‌های بومی و غیر بومی و داشبورد حساب (Account) گزینه تایید دو مرحله‌ای (two- stepverification) را انتخاب کرده و نسبت به تعیین رمز عبور و تنظیم بر روی ایمیل شخصی اقدام کنند.

مرد هزار چهره در دام پلیس فتا/ متهم 40 میلیارد کلاهبرداری کرده بود

این مقام سایبری به هموطنان توصیه کرد: در صورت نیاز به دریافت راهنمایی تخصصی و فنی با برقراری تماس با شماره تلفن 096380 از خدمات مشاوره‌ای این پلیس بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ جاعل سابقه‌دار در کرمانشاه
  • ارتقای راه‌های سیستان وبلوچستان به بزرگراه نیازمند ۳۰ همت
  • عامل ۸۰درصد دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری کاربران چیست؟
  • ارتقای راههای سیستان و بلوچستان به بزرگراه نیازمند حداقل حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • پرونده مرگ مدیر شهرداری پیچیده شد؛ 3 کارمند در بازداشتند
  • خون رنگین زرگر‌ها در نظام مالیاتی ایران/ یک کارمند بیشتر از طلا فروش مالیات می‌دهد!
  • افشای شگرد مادر و پسر تهرانی برای آدم‌ربایی مردان جوان
  • جزئیات جدید از ماجرای یسنا ۴ ساله؛ دلیل ربودن او چه بود؟
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • ربودن دختر نوجوان؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات