Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دفاع آمریکا از تعلیق نامحدود برنامه تبادل نیروی نظامی با ارتش کره جنوبی برای مدت نامحدودی خبر داد. ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۱ بین الملل آسیا-اقیانوسیه آمریکا نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،‌ "دانا وایت" سخنگوی پنتاگون روز جمعه اعلام کرد که ارتش آمریکا به طور نامحدود برنامه تبادل نیروی نظامی با ارتش کره جنوبی که از پیش برنامه ریزی شده بودرا برای مدت نامحدود تعیلق کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی پنتاگون افزود: "جیمز ماتیس" وزیر دفاع،‌"مایک پامپئو" وزیر امور خارجه و "جو دانفورد" رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا روز جمعه با "جان بولتون" مشاور امنیت ملی آمریکا دیدار کرده  تا درباره تلاش‌هایی که در نتیجه نشست سنگاپور میان دونالد ترامپ و کیم  جونگ اون باید انجام شود بحث کنند.

پنتاگون پیشتر لغو مانور نظامی اولچی را برای سال 2018 اعلام کرده بود اما وزارت دفاع آمریکا یک گام بیشتر برداشته و خبر لغو برنامه نظامی UFG را برای سال‌های آتی و تا اطلاع ثانوی اعلام کرد.

بر اساس اعلام وزارت دفاع آمریکا، این تصمیمات برای حمایت از اجرای نتایج نشست سنگاپور میان ترامپ و کیم که در تاریخ 12 ژوئن برگزار شده اتخاذ شده است.

ترامپ پس از دیدار با کیم جونگ اون در سنگاپور اعلام کرده بود که به رزمایش‌های نظامی پایان خواهد داد.

انتهای پیام/.

R36486/P36461/S8,87,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۲۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۶۸۰ نظامی وساقط شدن ۱۳۱ پهپاد اوکراینی در ۲۴ ساعت گذشته

وزارت دفاع روسیه از کشته شدن ۶۸۰ سرباز اوکراینی و سرنگونی ۲۶ موشک و ۱۱ پهپاد نیرو‌های کی یف در محور‌های مختلف طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش روسیا الیوم، وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: در محور کوبیانسک در استان خارکف در شرق اوکراین تلفات دشمن بالغ بر ۳۰ سرباز، تجهیزات، سلاح و توپ غربی بود.

این بیانیه می افزاید: در محور دونتسک، نیرو‌های ما با تقویت مواضع و استحکامات مهم، تلفات دشمن بالغ بر ۳۷۰ سرباز، خودروی نظامی و توپخانه غربی بود.

وزارت دفاع روسیه اضافه کرد: در محور آودیوکا، نیرو‌های روسی به تقویت خطوط هجومی خود ادامه دادند و ۷ حمله دشمن دفع شد و تلفات دشمن بالغ بر ۹۵ سرباز و خودرو زرهی از جمله یک خودروی بردلی آمریکایی و تجهیزات، سلاح و توپخانه غربی بود.

این وزارت خانه توضیح داد: در محور جنوبی دونتسک، نیرو‌های ما با بهبود مواضع، ۱۴۵ سرباز اوکراین را از بین بردند و تجهیزات دشمن را منهدم کردند.

 در محور خرسون، نیرو‌های ما مواضع خود را در خط مقدم بهبود دادند و تلفات دشمن به ۴۰ سرباز، تجهیزات نظامی و خودرو از جمله نفربر زرهی ام ۱۱۳ آمریکایی و توپخانه غربی رسید.

وزارت دفاع روسیه در پایان اعلام کرد: پدافند‌ هوایی ما ۲۶ موشک HIMARS آمریکایی و یک موشک "Vampire" چک را سرنگون کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۶۸۰ نظامی وساقط شدن ۱۳۱ پهپاد اوکراینی در ۲۴ ساعت گذشته
  • روسیه: ۱۳۱ پهپاد اوکراینی منهدم شدند
  • انهدام پنجمین تانک «آبرامز» ارتش اوکراین
  • هشدار جدی مقام بلندپایه نظامی ایران به دشمنان؛ در جنگ نرم و فضای مجازی دستتان را کوتاه می کنیم
  • کشته شدن بیش از ۵۰۰ نظامی اوکراینی در شبانه روز گذشته
  • تکذیب همکاری نظامی با اسرائیل ازسوی وزارت دفاع ترکیه
  • شهادت نیروی سپاه در دیرالزور / پنتاگون: به سوریه حمله نکردیم
  • پنتاگون: تعداد قربانیان غیرنظامی در غزه بسیار بالاست
  • جزئیات تجاوز بامدادی آمریکا به شرق سوریه
  • بیانیه ارتش سوریه درباره حمله هوایی آمریکا به دیرالزور