Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آخرین تحولات میدانی از جنوب سوریه حاکیست، عملیات نیرو‌های ارتش، گارد ریاست جمهوری و دفاع ملی در شرق استان درعا علیه عناصر تروریستی همچنان در جریان است.

یک منبع میدانی به جزئیات درگیری‌ها در روز‌های گذشته اشاره کرد و گفت: نیرو‌های سوری پس از پاکسازی شهرک «مسیکه» درصدد هستند شهرک راهبردی «بصری الحریر» را از اشغال عناصر تروریستی خارج کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع میدانی با بیان این که درگیری‌ها در ورودی‌های شهرک «بصیری الحریر» ادامه دارد، افزود: اگر نیرو‌های ارتش موفق به بازپس گیری این شهرک شوند ارتباط تروریست‌ها در شمال شرق استان درعا با مناطق جنوبی این استان به طور کامل قطع می‌شود.

وی از هلاکت ده‌ها تن از تروریست‌ها در جریان عملیات دقیق نیرو‌های سوری در شرق استان درعا خبر داد و گفت: در لیست کشته شدگان نام ۱۳ تن از سرکرده‌های میدانی تروریست‌ها از جمله «فادی یاسر السلامات، عماد عرسان الحریری، فیصل سایر الکراحشة، احمد وحید الحمادی، محمد علی الکراحشنة، ناصح صبح المصری، حمدة أحمد القدیس، فواز قرقماز» دیده می‌شود.

این منبع میدانی با توضیح این مطلب که عملیات اصلی نیرو‌های ارتش سوریه برای پاکسازی مناطق اشغالی جنوب این کشور آغاز نشده، افزود: عناصر تروریستی در روز‌های گذشته به انواع و اقسام سلاح‌های پیشرفته از جمله موشک‌های ضد زره «تاو» مجهز شده اند.

همزمان با پیشروی نیرو‌های سوری در شرق استان درعا، عناصر تروریستی با حملات خمپاره‌ای مناطق مسکونی شهر درعا را هدف قرار دادند؛ در جریان این حملات خمپاره‌ای شماری از شهروندان در مناطق مرکزی و شمالی شهر درعا شهید و زخمی شدند.

هزاران تن دیگر از نیرو‌های ارتش سوریه با تجهیزات سنگین نظامی به منظور پاکسازی سریع‌تر مناطق اشغالی شرق استان درعا در حومه شمالی منطقه «بصری الحریر» مستقر شدند.

منبع: میزان
انتهای پیام/

آخرین تحولات میدانی جنوب سوریه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوریه گروه های تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شادی مالکی در حاشیه بازدید از دفاتر تاکسیرانی مناطق گفت: هدف از بازدید دفاتر مناطق این است که از نزدیک با خدمت‌رسانی در مراکز و همچنین مشکلات تاکسیرانان آشنا شویم و در راستای بهبود شرایط این قشر زحمتکش گام برداریم.

وی هدف از راه‌اندازی دفاتر را تمرکززدایی در سازمان تاکسیرانی دانست و افزود: بر همین اساس دفاتری در مناطق ۲۲ گانه افتتاح شده و خدماتی نظیر انواع خدمات اداری، رفاهی، خدمات خرید و فروش خودرو و ... در آن ارائه می‌شود. مالکی ادامه داد: یکی از بزرگترین مطالبات تاکسیرانان در خصوص دفاتر، افزایش سرعت عملکرد دفاتر در اجرای درخواست‌هایشان به ویژه امور دفتری بود و همچنین تقاضا داشتند دریافت هزینه‌ها توسط شرکت‌ها نظام‌مند شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی بر تداوم این بازدید‌ها تاکید کرد و گفت: ما به‌صورت هفتگی از دفاتر و شرکت‌ها بازدید خواهیم داشت تا با ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با تاکسیرانان، برای حل مشکلات و چالش‌هایشان گام برداریم. در این بازدید‌ها تعدادی از تاکسیرانان به بیان مشکلات‌شان در خصوص نوسازی تاکسی‌ها، بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی، سیما تاکسی و یا ثبت‌نام برای پروانه اشتغال پرداختند. همچنین برخی از تاکسیرانان با توجه به مشکلات مالی درخواست تسهیلاتی در خصوص بهسازی خودروهایشان داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • حملات سنگین روسیه به ۴ نیروگاه حرارتی اوکراین
  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است