Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: امروز می خواهم برای اولین بار از تاریکی ها بگریزم و در امتداد روشنایی قدم بردارم، دیگر نمی توانم تا این اندازه با نگاه های مردان هوس آلود تحقیر شوم اگرچه خودم می دانم خوشبختی و آینده ام را باخته ام اما ...

دختر 18 ساله که مرکز مشاوره پلیس Police را تنها پناهگاه خود یافته بود، سال ها عقده های تلنبار شده اش را بی پرده روی میز مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری پنجتن مشهد ریخت و با بیان این که زندگی تاریک من در مسیری قرار دارد که انتهایش به نابودی می رسد، در تشریح ماجراهای تلخ زندگی اش گفت: 18 سال قبل در خانواده ای فقیر و بی بضاعت متولد شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر و مادرم به مواد مخدر Drugs اعتیاد داشتند اما نمی توانستند هزینه های اعتیادشان را تامین کنند به همین خاطر منزل اجاره ای ما در حاشیه شهر پاتوق خلافکاران و معتادان بود.

افراد مختلفی از زن و مرد و پیر و جوان گرفته تا دزدان و خلافکاران به خانه ما می آمدند و برخی خرده فروشان نیز مواد مخدر مصرفی آن ها را تامین می کردند، در این میان هرکدام از آنان مقدار کمی مواد به پدر و مادرم می دادند تا روزگارشان را بگذرانند. در حالی که من در مقطع ابتدایی درس می خواندم اما باید کنار تک شعله می نشستم تا با چایی از معتادان پذیرایی کنم.

با آن که هنوز کودکی خردسال بودم ولی آرام آرام معنای نگاه های بی شرمانه برخی از افرادی را حس می کردم که هر روز برای استعمال مواد مخدر به منزل ما می آمدند. در همین روزها بود که پدرم دیگر به خانه نمی آمد اما وقتی همسایگان می گفتند پدرت کارتن خواب شده است! معنی آن را نمی فهمیدم با وجود این، خیلی دوست داشتم درس بخوانم اما وقتی همکلاسی هایم را می دیدم که از فروشگاه مدرسه خوراکی می خرند یا در کیفشان ساندویچ های خوشمزه دارند خیلی به آن ها غبطه می خوردم و دوست داشتم طعم آن خوراکی ها را بچشم تا این که روزی هنگام زنگ تفریح از کیف یکی از همکلاسی هایم مقداری خوراکی و پول دزدیدم.

وقتی ماجرا لو رفت و مسئولان مدرسه متوجه شدند به ناچار ترک تحصیل کردم چرا که از آن روز به بعد به «دزد کلاس» معروف شده بودم و همکلاسی هایم پدرم را «کارتن خواب» و مرا دزدی theft می دانستند که نباید کنارم بنشینند. بعد از این ماجرا بود که خانه نشین شدم و در معرض دید برخی انسان های شیطان Evil صفت قرار گرفتم با آن که خیلی دوست داشتم مانند دیگر دختران عروسک بازی کنم و به جست و خیز بپردازم ولی هیچ گاه آرزوهایم برآورده نشد و برای یک بار هم که شده از ته دل نخندیدم. 14 سال بیشتر نداشتم که دیگر مردان هوسران کنارم می نشستند و ...

پدر و مادرم این صحنه های زشت را می دیدند اما به خاطر مقداری مواد مخدر که خرده فروشان یا معتادان به آن ها می دادند، دم برنمی آوردند وخودشان را بی خبر از ماجرا نشان می دادند. وقتی آرام آرام منزل ما به پاتوق مردان هوسران هم تبدیل شد تصمیم به فرار Escape از خانه گرفتم و درحالی که 16سال بیشتر نداشتم چاره ای جز قدم گذاشتن در همان مسیر تاریک و کثیف نیافتم به طوری که دیگر واژه هایی مانند خوشبختی، آینده، لبخند، زندگی و ...

در امتداد همین تاریکی ها قرار گرفتند و برایم بی معنی شدند. با وجود این امروز تصمیم گرفتم تا به پلیس پناه ببرم شاید بتوانم به امتداد روشنایی بازگردم و ... شایان ذکر است به دستور سروان ولیان (رئیس کلانتری پنجتن مشهد) این دختر جوان به مراکز امدادی و مشاوره ای معرفی شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اعدام دو متجاوز به دختر دانشجو در ورامین / آنها حتی دوستانشان را هم به مهمانی شوم دعوت کردند!

جنجال رفتار تبعیض آمیز داور اروگوئه‌ای بازی ایران و اسپانیا! + عکس

نسرین را به مهمانی مجردی با دوستانم بردم که آن اتفاق وحشتناک رخ دادپدر بی رحم شرف دخترش را در قمار باخت! + عکس

ساسان خواستگار خواهرم برای من آپارتمان اجاره کرد تا رفت و آمد داشته باشیم

قتل هاجر خواننده معروف ترک + عکس

زن یاسر ؛ صیغه طاهر! / حاصل عشق خیابانی دختر 15 ساله

خواننده زن معروف 55 ساله با جوان 26 ساله در حالت بدی در یک رستوران دیده شد+عکس

عروس 15 روزه بودم که مچ شوهرم را در اتاق خواب خواهرم گرفتم!

ماموریتی برای شیطان/ جوان‌ترین قاتل چگونه 3 تن را قربانی شیطان کرد + عکس

گفتگو با مرد شیطان صفتی که 5 زن ثروتمند تهرانی را به دام انداخت

زنان روسی به دنبال باردار شدن فوتبالیست‌ ها در جام جهانی!

فرار عجیب داماد از حجله 2 عروس / او همزمان با 2 دختر ازدواج کرده بود + تصاویر

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت پلیس Police مواد مخدر Drugs منزل دزدی theft شیطان Evil فرار Escape اخبار حوادث روشنایی مردان خوشبختی شوم آینده عکس ایران من حوادث ازدواج پرونده زندگی فیلم جام جهانی حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۲۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر موشک و دانشگاه قوی داشته باشیم اقتصاد تسلیم می‌شود

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه «وعده صادق» خروجی دانشگاه‌های ماست، گفت: اگر دانشگاه قوی و موشک قوی داشته باشیم؛ حتی اقتصاد هم تسلیم می‌شود.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی رستمی در سی و یکمین آیین نکوداشت استاد برگزیده کشوری که امروز در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی در حال برگزاری است با تبریک روز معلم با تاکید بر اینکه «وعده صادق» خروجی دانشگاه های ماست، اظهار کرد: روند اتفاقات بعد از عملیات وعده صادق ثابت کرد که اگر دانشگاه قوی و موشک قوی داشته باشیم؛ حتی اقتصاد هم تسلیم می‌شود.

وی در ادامه افزود: در شرایطی که نرخ دلار با هر خبری تغییر می‌کرد، به دلیل قوی بودن اقتصاد کشور، دلار هم تسلیم شد و افزایش نیافت.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه باور قطعی این است که که اگر بناست کشور حرکت رو به جلو داشته باشد، با تکریم استاد و دانشمند رقم می‌خورد، گفت: افتخارات امروز در کشور و بازدارندگی که ایحاد شده همه محصول تلاش دانشمندان ایران اسلامی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • اگر موشک و دانشگاه قوی داشته باشیم اقتصاد تسلیم می‌شود
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • قصه درخشان کاپیتان تیم ملی 18 ساله شد
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)
  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد