Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@11:57:57 GMT

عصرانه شعر در حوزه هنری زنجان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۲۷۱۰

عصرانه شعر در حوزه هنری زنجان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: عصرانه نقاشی با حضور پیشکسوتان و اساتید نقاشی استان، در حوزه هنری استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری زنجان؛ عصرانه نقاشی با حضور پیشکسوتان و اساتید نقاشی استان در حوزه هنری زنجان برگزار می شود.

 

عصرانه نقاشی به منظور همدلی، همفکری، تلاش مضاعف و دوسویۀ مسئولین حوزه هنری زنجان با هنرمندان و پیشکسوتان نقاشی استان، ساعت 18 عصر روز یکشنبه سوم تیرماه 1397 در حوزه هنری زنجان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هدف از برگزاری عصرانه نقاشی، مهم شمردن ارزش و جایگاه هنر و هنرمندان استان است.

 

گفتنی است، ابلاغ محورهای تولیدات آثار هنری، ارائه مدل‌های فعالیتی، استفاده از ظرفیت ها و توانمندی‌ها و تجارب پیشکسوتان در جهت ترویج فرهنگ و هنر متعهد از دیگر اهداف برگزاری عصرانه نقاشی خواهد بود.

 

 

پنج اثر نقاشی با موضوع آراء و اندیشه‌های شهید آوینی خلق شد

 

پنج اثر نقاشی با موضوع آراء و اندیشه های شهید آوینی توسط استاد حسن ترخوانه در کارگاه هنر انقلاب اسلامی حوزه هنری زنجان خلق شد.

 

خدایی، مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری، گفت: این آثار در ابعاد 35 در 50 تولید شده و نمونه‌ای ارزشمند از آثار هنری تولید شده با موضوع آراء و اندیشه های شهید آوینی در زنجان به‌شمار می‌رود.

 

وی اظهار داشت: این آثار فاخر در کارگاه هنر انقلاب اسلامی حوزه هنری استان زنجان توسط پیشکسوت نقاشی استاد حسن ترخوانه از نقاشان و هنرمندان توانمند استان زنجان به تصویر کشیده شده است که وی تا کنون چندین اثر ارزشمند با موضوع انقلاب و دفاع مقدس خلق نموده است.

 

خدایی در رابطه با، پنج اثر تولیدی استاد حسن ترخوانه که براساس مطالعات و تحقیقات وسیعی صورت گرفته، گفت: پنج اثر نقاشی تولید شده با عناوین شهید اهل قلم، رستاخیز، پروازهای آسمانی، اضمحلال در غرب و دموکراسی در غرب است که موضوع این آثار از آراء و اندیشه های شهید آوینی برگرفته شده است

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت مجلس مساجد فوتبال ایرانشهر کانون های مساجد جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقام معظم رهبری خبرگزاری شبستان نمایندگان مجلس عصرانه شعر حوزه هنری زنجان شهید آوینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۲۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در حوزه دفاعی خودکفا شده است

استاندار زنجان با اشاره به خودکفایی کشور در تجهیزات نظامی گفت: اکنون به برکت رشادت‌های سپاه و ارتش در حوزه دفاعی هیچ نیازی به هیچ کشوری نداریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، محسن افشارچی، امروز_ چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در آئین رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش، استقلال را مؤلفه مهم ایران اسلامی برشمرد و اظهار کرد: برای داشتن استقلال باید پایه‌های دفاعی و نظامی را محکم کرد و این راهبرد را قانون اساسی بر عهده رهبری گذاشته است و رهبر معظم انقلاب نیز با درایت و دقت این مهم را محقق کرده‌اند.

وی افزود: چشمان بیدار سربازان ارتش، سپاه و فراجا امنیت امروز کشور را رقم زده است و زمانی که این دلیرمردان در عرصه صیانت از مرزها در محل خدمت هستند ۸۰ میلیون ایرانی در خانه‌های خود با آرامش زندگی می‌کنند.

استاندار زنجان افزود: امروز به برکت خون مقدس شهدا، هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و رشادت‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قدرت مطلق منطقه است.

وی ادامه داد: اکنون در حوزه دفاع و هوافضا نیروهای مسلح و ارتش حرف زیادی برای گفتن دارند و اتفاقات بزرگی در این زمینه در کشور رقم خورده است.

استاندار زنجان با اشاره به خودکفایی کشور در تجهیزات نظامی گفت: اکنون به برکت رشادت‌های سپاه و ارتش در حوزه دفاعی هیچ نیازی به هیچ کشوری نداریم.

استاندار زنجان افزود: نظام از همان ابتدا راهبرد خود را تقویت و پشتیبانی از فلسطین قرار داد و رفته رفته با تقویت جبهه مقاومت، رژیم صهیونیستی به نوعی در محاصره قرار گرفت.

افشارچی ادامه داد: امروز اسرائیل در موضع ضعف قرار دارد و در صورت هر تحرکی، ۱۰ برابر پاسخ آن را دریافت خواهد کرد.

محمدعلی بیرانوند فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان نیز اظهار کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین به خودکفایی کامل رسیده و در آمادگی کامل به سر می‌برد.

گفت: عملیات وعده صادق برگ زرینی دیگری بر تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است و اقدام تاریخی فرزندان ایران اسلامی بار دیگر ثابت کرد با کسانی که با ملت ایران دشمنی دارند، سر ستیز دارند.

بیرانوند تاکید کرد: این عملیات وعده صادق نشان داد که ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است.

کد خبر 745356

دیگر خبرها

  • کارگاه طراحی در دانشگاه دولتی بجنورد برگزار می‌شود
  • اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب برگزار شد
  • رژه نیروهای مسلح زنجان به مناسبت روز ارتش برگزار شد
  • ایران در حوزه دفاعی خودکفا شده است
  • کارگاه تجسمی «وعده صادق» در حوزه هنری قم برگزار شد
  • برگزاری سومین همایش روایت پیشرفت در لرستان
  • جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در ماهنشان برگزار می‌شود
  • دهمین‌جلسه درس‌گفتارهای «سعدی‌خوانی» برگزار می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه
  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان