Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:11:50 GMT

برترین های مسابقات اسب سواری شمال کشور مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۲۷۱۳

برترین های مسابقات اسب سواری شمال کشور مشخص شد

ساری - ایرنا - سومین دوره مسابقات اسب سواری استقامت که با حضور سوارکاران استان های شمالی کشور در شهرستان آمل برگزار شد ، جمعه شب با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در پایان این مسابقات که با حضور حدود 60 سوارکار از استان های مازندران و گلستان در مسافت یکهزارمتری پست روستای ' قجرمحله ' آمل برگزار شد ، صاحبان اسب های چهار نژاد برتر ایران با هم رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در کورس اسب های فلات ایران ، اکبر عزیزی با اسب مایان از آمل با ثبت بهترین زمان از خط پایان گذشت و قهرمان شد و لوح تقدیر و جایزه نقدی این بخش را از آن خود کرد.
در رقابت اسب های نژاد کرد ، داریوش حیدری از محمودآباد با اسب لیلا به مقام نخست دست یافت ، ابوطالب جنتی با اسب زیبا و مبین فرجی با اسب طوفان در رده های بعدی قرار گرفتند.
سوارکار باشگاه ماهان با اسب آهو از شهرستان گنبد کاووس در رقابت اسب های اصیل ترکمن صاحب مقام قهرمانی شد و باشگاه کاسپین آمل با اسب سرکت و امین طریقی با اسب پوربه به ترتیب دوم و سوم شدند.
در رقابت اسب های دوخون ، سوارکار جوان باشگاه پرنسر با اسب رها قهرمانی خود را در این بخش جشن گرفت و حسن درزی با اسب گل پا و سوارکار باشگاه کوهیار با اسب ' بوکی من' رده های بعدی را به خود اختصاص دادند.
به نفرات برتر جوایز نقدی و به همه شرکت‌کنندگان مسابقه لوح تقدیر اهدا شد.
رییس هیات سوارکاری شهرستان آمل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت که سوارکاران استان های مازندران وگلستان استقبال خوبی از مسابقات امسال استقامت شهرستان آمل داشتند و به نوعی این مسابقات تنها مسابقات رسمی در مازندران محسوب می شود.
مهدی عمرانی افزود : پیست هزارمتری قجرمحله آمل یکی از پیست های مستقیم بخش استقامت در کشور است که مورد توجه سوارکاران علاقه مند به رشته سرعت قرار دارد .
وی اضافه کرد : رشته ورزشی سوارکاری برای شناسانده شدن در جامعه نیازمند توجه و همراهی بیشتر رسانه ها است و مردم نیز در صورت فراهم شدن زیرساخت های لازم علاقه مند به حضور و حتی دیدن مسابقات مهیج در شهرستان هستند.
رییس هیات سوارکاری آمل همچنین از برگزاری مسابقات پرش با اسب قهرمانی مازندران در شهریور ماه و نیز مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان های شمالی کشور در بهمن ماه به میزبانی این شهرستان خبر داد.
7327/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش اسب سواري مسابقه استقامت مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۲۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا

تیم ملی پاراتکواندوی بانوان کشورمان در حالی آخرین تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی زنان آسیا در ویتنام آماده می‌کند که براساس فهرست نهایی این تیم مرضیه عبداللهی ورزشکار وزن بعلاوه ۶۵ کیلوگرم قم قرار است در این رقابت‌ها به روی شیاپ چانگ برود.

مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی زنان آسیا ۲۹ اردیبهشت تا دوم خرداد به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد