Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@18:33:24 GMT

گوینده قدیمی رادیو و تلویزیون درگذشت

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۲۹۳۷

مراسم تشییع پیکر اسد اسماعیلی، از گویندگان و سردبیران قدیمی بخش های خبری صداوسیما که در روزهای گذشته به دلیل ابتلا به بیماری سرطان درگذشت، فردا برگزار می شود. آفتاب‌‌نیوز : مراسم تشییع پیکر اسد اسماعیلی، از گویندگان و سردبیران قدیمی بخش های خبری صداوسیما که در روزهای گذشته به دلیل ابتلا به بیماری سرطان درگذشت، فردا برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرحوم اسد اسماعیلی بهمن ۱۳۵۹ تا پایان اسفند ۱۳۶۴ با عناوین گوینده خبر رادیو و تلویزیون و بویژه mc خبر تلویزیون شبکه اول و سردبیر خبر شبکه دوم تلویزیون با صدا و سیما همکاری داشت. او در سال‌های ۱۳۶۳ و ۱۳۶۴ دو جایزه بین الملی بهترین گویندگی خبر را در سئول دریافت کرد.

پروفسور اسد اسماعیلی در سالهای ۱۹۸۴ و ۱۹۸۶ مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی عمران را از دانشگاه تهران دریافت کرد. در سال ۱۹۹۵، او در حدود ۱۰ سال قبل از ادامه تحصیلات تکمیلی خود در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی (USC) کار کرد و در سال ۲۰۰۱ دکترای مهندسی ساخت و ساز، کارشناسی ارشد مهندسی ساخت و ساز و کارشناسی ارشد مهندسی برق را به دست آورد. اسماعیلی در سال ۲۰۰۸ به استادیار ارتقا یافت و به مقام استاد کامل در سال ۲۰۱۴ رسید.

تحقیقات اسماعیلی طیف گسترده ای از موضوعات در مهندسی ساخت و ساز را پوشش می دهد. تحقیق او بر روی سیستم های هوشمند پل، تشخیص آسیب ساختاری مبتنی بر ویژگی، مدل سازی تحلیلی و ارزیابی عملکرد سازه ها، با توجه به مدل های مواد، قوانین چرخه ای، الگوهای بار / جابجایی و غیره، بر روی سیستم های هوشمند تمرکز داشت.

از او بیش از ٤٥ کتاب و ١٣٠ مقاله در مجله های معتبر دنیا به چاپ رسیده است.
ایسنا
کد خبر: ۵۳۰۴۸۸ تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴

منبع: آفتاب

کلیدواژه: گوینده رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی

به گزارش «تابناک» به نقل از برنا، کیومرث هاشمی در پیامی درگذشت استاد مسعود اسکویی گوینده‌ی صاحب‌نام رادیو را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

انالله و انا‌الیه راجعون 

در نهایت تاسف و تاثر، صبح امروز گوینده پیشکسوت رادیو «استاد مسعود اسکوئی» دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.
زنده‌نام استاد مسعود اسکویی با صدای خاص، شاخص و کم‌نظیرش راوی لحظات افتخارآفرین  ورزشکاران و تیم‌های ورزشی ایران عزیز بود و همواره صدای نافذش در گوش مردم ورزشدوست، طنین‌انداز می‌شد.

صدای ماندگاری که یادآور روایت‌های مختلفی از ورزش ایران بود و همواره با صداقت، تخصص و انصاف سخن بر زبان می‌راند و نقش‌آفرینی مهمی در شور و نشاط اجتماعی داشت و با نقد و نظرهای کارشناسانه‌‌ی خود اثرات مهمی را در ورزش کشور برجای گذاشت.

بدون شک آنچه از مسعود اسکویی  به عنوان یک شخصیت برجسته‌ی رسانه‌ای در تاریخ ورزش ایران و رسانه‌ی ملی به یادگار ماند می‌تواند الگوی مناسب و قابل اعتنا برای جوانان علاقمند به این حرفه باشد.

بدین وسیله ضایعه فقدان اندوهبار گوینده‌ی توانا و فرهیخته‌ی رادیو را به خانواده‌ی محترمش، همکاران این مرحوم در رسانه‌های جمعی و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خصوصاً اهالی رادیو ورزش تسلیت می‌گویم و برای آن عزیز غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی خواستارم.

 

دیگر خبرها

  • مسعود اسکویی تا آخرین نفس در رادیو ورزش به عشق مخاطبان زندگی کرد
  • درگذشت صدای جوان رادیو
  • درگذشت مسعود اسکویی، گوینده رادیو
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مجری و گزارشگر قدیمی درگذشت | وداع با صدای ماندگار
  • گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت + بیوگرافی و علت فوت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت
  • درگذشت مسعود اسکویی گوینده و مجری رادیو
  • مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس
  • مسعود اسکویی گوینده ورزشی درگذشت