Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با برگزاری جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ در روسیه، سالن چهلستون پردیس سینمایی چهارباغ در روز دوشنبه مسابقه فوتبال "ایران ــ پرتغال" را به‌صورت زنده به‌نمایش می‌گذارد. ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، همزمان با برگزاری جام جهانی فوتبال 2018 در روسیه، سالن چهلستون پردیس سینمایی چهارباغ  اصفهان در روز دوشنبه مسابقه فوتبال "ایران ــ پرتغال" را در ساعت 22:30 به‌صورت زنده به‌نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌فروش بلیط پخش زنده مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 روسیه در سایت اینترنتی پردیس سینمایی چهارباغ آغاز شده است.

همچنین سینماهای اصفهان این‌روزها تازه‌ترین فیلم‌های سینمای ایران را به‌روی پرده دارد.

در سینما فلسطین این‌روزها فیلم "دلم می‌خواد" ساخته بهمن‌ فرمان‌آرا و  کمدی "تگزاس" ساخته مسعود اطیابی در حال نمایش است.

سینمایی "دلم می‌خواد" روایتی از نویسنده‌ای است که مدت‌هاست نمی‌تواند داستان بنویسد و ناگهان بر اثر یک تصادف اتومبیل آهنگی در ذهنش تکرار می‌شود که او را به‌رقص می‌آورد. همین اتفاق شوق نوشتن را در او برمی‌انگیزد.

رضا کیانیان، مهناز افشار، محمدرضا گلزار، آرمینه زیتونچیان، صابر ابر، رؤیا نونهالی، علی سرابی، پیام دهکردی، ندا مقصودی، بهناز جعفری، فرزین صابونی، سحر دولتشاهی، احمد ساعتچیان و مریم بوبانی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین فیلم سینمایی "تگزاس" ساخته مسعود اطیابی در سالن پردیس سینمایی چهارباغ و سینما فلسطین  به‌نمایش در آمده است.

حمید فرخ‌نژاد، سام درخشانی، پژمان جمشیدی، گابریلا پتری، توگان تی‌شی‌را، آدریانو تولوزاتی آگومتوس، فرانسین لیما، لی بوم بوم بازیگران فیلم هستند که در خلاصه داستان فیلم آمده: هیچ‌وقت یه ایرانی رو تهدید نکن، حتی تو تگزاس!

سینما سپاهان نیز این روزها فیلم "خجالت نکش" ساخته رضا مقصودی و "چهارراه استانبول" ساخته مصطفی کیایی، "دشمن زن" ساخته کریم امینی را به‌روی پرده دارد.

"خجالت نکش" تازه‌ترین اثر رضا مقصودی است که احمد مهران‌فر, شبنم مقدمی, سام درخشانی, شهره لرستانی, لیندا کیانی, الناز حبیبی, سیدعلی صالحی, سمیرا حسینی, بانیپال شومون, میثاق جمشیدی, علیرضا رئیسی, فرانک تمنایی و کاوه آهنگر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم  که در سالن شماره یک سینما سپاهان در حال اکران است داستان زندگی زن و شوهری را روایت می‌کند که با داشتن عروس، داماد و نوه، در سن میانسالی بچه‌دار می‌شوند. این اتفاق آن هم در روستایی کوچک که هیچ چیز از دید اهالی پنهان نمی‌ماند، زن و شوهر را دچار اتفاقاتی کمیک و بامزه می‌کند، اتفاقاتی که در نهایت به جدال این دو با یکدیگر منجر می‌شود و… .

"چهارراه استانبول" به‌کارگردانی مصطفی کیایی با تم اجتماعی در پردیس سینمایی چهارباغ و سینما سپاهان در حال اکران است.

در خلاصه این فیلم آمده است که بهمن واحد تولیدی ورشکسته‌ای در پلاسکو دارد و از دست طلبکاران و اهالی پلاسکو فراری است، روز حادثه بهترین زمان برای فرار از دست آن‌هاست.

بهرام رادان, محسن کیایی, سحر دولتشاهی, رعنا آزادی‌ور, ماهور الوند, مهدی پاکدل و مسعود کرامتی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین فیلم سینمایی "دشمن زن" ساخته کریم امینی با بازی سام درخشانی، گوهر خیراندیش، بهاره کیان‌افشار، بهرنگ علوی، الناز حبیبی، مریم سعادت، مونا شناس و امیرحسین آرمان در سینما سپاهان در حال اکران است.

این فیلم پاسخ کمدی به این سئوالی است که چرا هر چی دشمن زنه بعد از یه مدت توزرد از آب در میاد و میشه مدافع سرسخت حقوق زنان؟

انتهای پیام/ح

R41346/P1357/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۳۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم جواد عزتی ۱۰۰ میلیاردی شد

به گزارش همشهری آنلاین، فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی و تهیه کنندگی کامران حجازی که سهم ۷۵ درصدی از گیشه نوروزی سینماها را در سال جدید داشته است، توانست در بازه زمانی ۴۰ روزه از مرز فروش ۱۰۰ میلیارد تومان عبور کند.

پیش از این فیلم سینمایی «هتل» توانسته بود در مدت زمان ۴۵ روز به این میزان فروش در سینمای ایران برسد.

«تمساح خونی» اولین ساخته جواد عزتی در مقام کارگردان است که در ژانر کمدی اکشن سینمایی ساخته شده است. جواد عزتی، عباس جمشیدی‌فر، الناز حبیبی، بهزاد خلج، شبنم قربانی و سعید آقاخانی در این کمدی نقش آفرینی می‌کنند.

پخش این فیلم سینمایی برعهده شهرفرنگ است.

کد خبر 844705 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران جواد عزتی سینمای ایران

دیگر خبرها

  • دیدار فوتبال تیم‌های سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • گزارش زنده: سپاهان 0 - ذوب‌آهن 0
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • دربی اصفهان به یاد اسطوره‌ها (عکس)
  • اعلام رای دیدار سپاهان اصفهان و پالایش گاز ایلام
  • اعتراض سریع سپاهان به داور دربی اصفهان
  • محکومیت سپاهان و شمس آذر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • فیلم جواد عزتی ۱۰۰ میلیاردی شد