Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@01:54:50 GMT

آخرین اخبار از دور جدید تمرینات پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۳۲۱۵

تمرینات پرسپولیس این روزها در تهران دنبال می‌شود و بازیکنان این تیم با جدیت خاصی زیر نظر برانکو خود را برای فصل آینده آماده می‌کنند. در حالی که همه نگاه‌ها متوجه روسیه و حضور تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی است بسیاری از تیم‌ها برنامه آماده‌سازی خود را برای حضور در لیگ هجدهم آغاز کرده اند. پرسپولیس و برانکو نیز بعد از کسب یک نایب قهرمانی و دو قهرمانی حالا خود را برای هت‌تریک در فتح جام و البته دیدار حساس با الدحیل آماده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدجلال حسینی مدافع باتجربه سرخ‌پوشان این روزها با جدیت خاصی در تمرینات تیمش حاضر است. او تمام توان خود را روی پرسپولیس متمرکز کرده تا بتواند عصای دست برانکو در دیدار سرنوشت‌ساز مقابل الدحیل باشد. پرفسور هم که به ارزش‌های این مهره کارآمد واقف است برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا حساب ویژه‌ای باز کرده است.

علی علیپور نیز که به همراه پرسپولیس در لیگ هفدهم عنوان آقای گلی را کسب کرد با توجه به ترافیک مهاجم در خط حمله تیم ملی هرگز به روسیه نرسید. او هم با انگیزه‌های زیادی در تمرینات سرخ‌پوشان حضور یافته و بهتر از هرکسی می‌داند گل‌زنی‌اش مقابل الدحیل چه کمک بزرگی به رسیدن پرسپولیس به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا خواهد کرد. با توجه به بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس علیپور به همراه منشا مهاجمان سرخ‌پوشان در لیگ هجدهم خواهند بود و این شانس را دارد تا در کسب عنوان آقای گلی دبل کند.

 

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، پنجره زمستانی بسته پرسپولیس بابت بدهی به رادوشویچ، یکی از چالش‌های این فصل سرخپوشان بود که سبب شد ستاره‌های جدید این تیم هفته‌های ابتدایی نیم فصل دوم را از دست بدهند.

عبدالکریم حسن، خرید جذاب پرسپولیس در زمستان در هفته شانزدهم به همین دلیل روی سکو نشسته بود و نتوانست مقابل آلومینیوم در اراک به میدان برود و شاهد شکست تیمش بود.

این بازیکن که این هفته‌ها روی فرم است و حسابی در ترکیب پرسپولیس جا افتاده، این بار مقابل آلومینیوم در چارچوب جام حذفی فرصت بازی کردن دارد.

عبدالکریم حسن با بدنی عضلانی و آماده همواره سوژه عکاس پرسپولیس در تمرینات این تیم در ورزشگاه شهید کاظمی است. او این بار درحالی که باتوجه به فاصله زمانی زیاد تا بازی بعدی تمرینات کم فشارتر برگزار می‌شود با چهره‌ای خاص شکار شد.

دیگر خبرها

  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • پرسپولیس باید طلسم این تیم را بشکند | همه در مورد رفتن گل محمدی اشتباه می کردند