Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجوی فعال سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی کردکوی در یادداشتی آورده است: جماعــتی که مردم را در فیشهــای نجومــی نامحرم می‌داننــد و مردم را در انعقاد FATF نامحرم می‌دانند و این پیمان مهم را چراغ خاموش امضا و اجرا کرده اند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی رسولی؛* فعال سیاسی دانشجویی استان گلستان و دانشجوی فعال سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی کردکوی در یادداشتی نوشت: جماعــتی که مردم را در فیشهــای نجومــی نامحرم می‌داننــد و مردم را در انعقاد FATF نامحرم می‌دانند و این پیمان مهم را چراغ خاموش امضا و اجرا کرده اند، چطور برای شفافیت و مبارزه با پولشــویی گریبان چاک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  جریانی که امروز به بهانه شفافیت مالی در صدد تصویب FATF هستند در واقع همان کسانی اند که در جریان فیش‌های نجومی و در جریان قرارگرفتن مردم از میزان درآمد مدیران سرسختانه مخالفت کردند و آن را ورود به حریم خصوصی افراد پنداشتند و کسانی که حقوق‌های نجومی و حرام را دریافت می‌کردند ذخیره‌های نظام خواندند.   اگر دولت و مجلس به دنبال شفافیت هستند به طور صریح بگویند چند نفر از این نمونه‌های ذخیره نظام در کشور وجود دارند که از بیت المال مردم چنین حقوق‌هایی دریافت می‌کنند.   اینان که مردم را از مفاد قرارداد FATF نامحرم می‌دانند و این پیمان مهم را چراغ خاموش امضا و اجرا کرده اند، حال چطور برای شفافیت و مبارزه با پولشــویی گریبان چاک می‌کنند؟! چطور در اختیار قرار دادن تمامی اطلاعات مالی ایران را برای دشمن مجاز می‌دانند، ولی برای مردم نه!   شاید منطق این افراد اینگونه است که هرچه پنهان تر، بهتر! در منطق بعضی از مدیران، هرچه مردم بی خبرتر باشــند، بهتر است! هرچــه کمتر چیــزی بدانند، کمتر مزاحم دولتمردان زحمتکش می‌شوند؟! و مزاحم کار و تلاش شبانه روزی آنها!   آن‌ها چنان برای تصویب این سند سینه سپر کرده اند و بر آن اصرار دارند که گویی همه امور کشور مثل برجام بر باد رفته، تحت تاثیر این سند موهوم قرار گرفته و همه مشــکل جامعه، چیزی اســت که آن‌ها دوست دارند از آن بگویند! رسانه‌هایی دم از پولشویی می‌زنند که چندی پیش از بیگانگان و منافقین پول می‌گرفتند و حال مستقیم و غیرمستقیم از و ..!   اکنون این جریان‌ها مدافع گردش صحیح مالی شده اند و انگ حامی پولشویی به منتقدان FATF می‌زنند! در حالیکه خودشان بهتر از هر کسی می‌دانند که رگ و ریشه رسانه اشان از پول بیت المال و منابع مشکوک است. تصویب FATF  خدمت به دشمن در پوستین شفافیت، است که تعهدی دیگر را برای کشــور تحمیل می‌کند.   علی رسولی - فعال سیاسی دانشجویی استان گلستان و دانشجوی فعال سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی کردکوی   انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط «خبرگزاری دانشجو» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یادداشت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی فعال دانشجویی شهرستان کردکوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند باور غلط در مورد عسل

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که فکر می کنید شکرک زدن عسل(رس بستن)، رنگ، طعم و غلظت عسل کیفیت اصل را مشخص می کند احتمالا درگیر باورهای اشتباه در مورد عسل هستید.

به گزارش ایسنا، عسل طبیعی به عسلی گفته می شود که زنبور از شهد گل های مختلف تغذیه کرده و پس از فرآوری آن را در کندو ذخیره می کند. تغذیه زنبور از مواد دیگر یا ساخت عسل بدون دخالت زنبور آن را از حالت طبیعی خارج می کند.

در مورد عسل باورهای وجود دارد که بنابر گفته کارشناسان این باورها درست نیست. مثلا بسیاری از مردم تصور می‌کنند عسل طبیعی عسلی است که شکرک نزند و سفت باشد اما این تفکر اشتباه است. شکرک زدن عسل دلیل بر نامرغوبی آن نیست بلکه اتفاقا برعکس است، یعنی عسل طبیعی و خالص است.

گفتنی است هرچه رطوبت عسل بیشتر باشد زودتر شکرک می زند و اگر رطوبت آن نیز کمتر شود این پدیده دیرتر اتفاق می افتد.

همچنین بیشتر مردم فکر می‌کنند عسلی که سفت باشد و غلیظ از کیفیت بالایی برخوردار است و عسلی که شل و روان باشد عسلی بی‌کیفیت است به همین دلیل در مغازه‌ها به دنبال اینگونه از عسل‌ها هستند در حالی که این تفکر اشتباه است و شلی یا سفت بودن عسل دلیل بر مرغوب یا نامرغوب بودن آن نیست.

تیره یا روشن بودن رنگ عسل ارتباطی به کیفیت عسل ندارد و مربوط به شهد گلها است.

عسل ها بسته به شهد گل و گیاهان مختلف طعم های مختلفی دارند.

تشخیص عسل با کیفیت به سختی و تنها از طریق تست و آزمایش نمونه عسل در آزمایشگاه امکان‌پذیراست ولی روش‌هایی وجود دارد که مردم  نیز بتوانند تا حدودی عسل مرغوب را از سایر عسل‌ها تشخیص دهند و آن را خریداری کنند که در ادامه آمده است:

*لازم است که عسل از برندها یا زنبورداری های معتبر خریداری شود.

*عسل را از افراد متفرقه و بدون هیچ نام یا لیبلی خریداری نشود.

*عسل با کیفیت عطر و بوی خوبی دارد که خریدار با بازکردن درب ظرف متوجه آن می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آذر ۱۴۰۲؛ مبارزه با فساد با طعم چای دبش/ پروژه آخر: تطهیر ساواک جهنمی
  • چند باور غلط در مورد عسل
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آذر ماه» سال گذشته
  • وصول بیش از۱۷۵۴ میلیارد ریال در حق صندوق دولت با پیگیری‌های دستگاه قضا
  • پیشنهاد ادغام مراجع نظارتی دولت
  • استرداد بیش از ۵۳۸ هزار میلیارد ریال درحق مالباختگان و بیت‌المال 
  • استرداد بیش از ۵۳۸ هزار میلیارد ریال درحق مالباختگان و بیت‌المال
  • افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در گرو مبارزه با فساد
  • اهمیت نظارت درون سازمانی و مبارزه با فساد/ لزوم کاهش زمان دادرسی و تکریم ارباب رجوع
  • اخبار سیاسی ۶ فروردین؛ حکم دیگر رهبر انقلاب برای روزه‌داران/تاکید رئیسی بر جلوگیری از رخنه فساد