Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، طی پیامی درگذشت امام جماعت مسجد فائق را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام حاج علی اکبری رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، طی پیامی درگذشت امام جماعت مسجد فائق را تسلیت گفت.

 

متن این پیام تسلیت به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

ارتحال عالم فرزانه و روحانی اخلاقی و انقلابی، حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید علی اکبرحسینی؛ امام جماعت خدوم مسجدفائق، موجب تاثر و تاسف بسیار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ما با نام  و سیمای نورانی و بیان شیوا و تاثیرگذار ایشان، سالیان سال انس گرفتند و بهره بردند.

تلاش‌های مجاهدانه ایشان در عرصه تعلیم و تربیت، از معلمی مدرسه و دانشگاه تا بنیانگذاری مجموعه‌های آموزشی، دینی و انقلابی تا مدیریت ارشد آموزش و پرورش تهران و نیز حضور فعال در تصمیم‌سازی در مجلس شورای اسلامی، برگ‌های زرینی از دفتر حسنات آن رجل اخلاقی و تربیتی است.

حضور فعال و اثر گذار ایشان در مسجد فائق در طی بیش از دو دهه و اجرای برنامه‌های موثر تربیتی و فرهنگی و انقلابی با همراهی جوانان مومن و انقلابی، آن مسجد را تبدیل به پایگاه مهم ترویج معارف دینی و بصیرت انقلابی و خدمات اجتماعی در جنوب تهران کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه تخصصی مسجد، در بخش دیگری از این پیام تسلیت آمده است: آن روحانی عالی‌قدر پس از نیم قرن تلاش علمی و سیاسی و تربیتی و فرهنگی در خدمت به انقلاب و نظام اسلامی و حضور فعال در خدمت به آرمان‌های اسلامی و انقلابی و مردم شریف و مومن، پس از عمری هدایت و خدمت در خانه خدا و مردم، دعوت حق را لبیک گفت و به لقاء الله پیوست.

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت مساجد فوتبال مجلس جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ایرانشهر مسجد اوقات فراغت کانون های مساجد مقام معظم رهبری مسجد فائق حسینی امام جماعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصاریان‌: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، شیخ حسین انصاریان‌ هشدار داد: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است و دارد به آخر کار می‌رسد.

شیخ حسین انصاریان‌ در ادامه تصریح کرد: چهارتا مسجد کنار حرم‌ها را ملاک نگیرید، خیلی شهرهای بزرگ در مسجد بسته است.

وی افزود: شیرین‌تر از انبیاء و ائمه‌ هدی و فقهای واجدالشرایط‌ در عالم نبوده و نبوده است.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • انصاریان‌: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته است
  • انصاریان‌: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • (ویدئو) درخواست کمک امام جماعت از طریق بلندگوی مسجد