Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی خادمی کل تبلیغات اسلامی در گفت و گو با ایکنا ازخراسان‌شمالی با اشاره به یکم تیر ماه سال روز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهارکرد: رسالت مبلغان دینی ورود به حوزه نشر فرهنگ صحیح دینی در باورهای جامعه است.

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی با ورود به فضایی مجازی ایجاد پویا نمایی و محتوای سالم و دینی توانسته مخاطبان خوبی را جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمی با اشاره به منشور اصلی سازمان، خاطرنشان کرد: این سازمان در حوزه‌های نشر کلام الهی، اعزام مبلغ، برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس و پاسخگویی چهره به چهره شبهات دانش آموزی،ایجاد پایگاه‌های اوقات فراغت در ایام تابستان،ایجاد خانه های عالم و استقرار روحانی در روستا های کم برخوردار گامی موثر در نشر فرهنگ اسلامی برداشته است.

وی با اشاره به اینکه از دوم تیرماه سال جاری 40پایگاه اوقات فراغت « بوستان معرفت» در استان برپا می‌شود،افزود: 40 کاروان « دین، نشاط، زندگی » نیز به مناطق مختلف اعزام خواهند شد.

خادمی با بیان اینکه برپایی دوره‌های اوقات فراغت با محوریت مناطق آسیب پذیر، حاشیه شهر و مناطق روستایی و مساجد برگزار می‌شود، عنوان کرد: 37 مبلغ نیز از قم به منظور انجام امور تبلیغی به استان اعزام می‌شوند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در مراسم معرفی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای با گرامی داشت هفته معلم اظهار کرد: جامعه روحانیت نیز در کسوت معلمان جامعه هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: از محورها و ماموریت‌هایی که تبلیغات اسلامی در این خصوص تلاش می‌کند مساله رصد، کارها و اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا و آمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی افزود: منشأ این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به آینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند باید جهاد تبیین کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با تقدیر از حجت الاسلام یداللهی، حجت الاسلام حسین حسن نژاد به سمت رییس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • آیت الله مطهری مسایل مربوط به حجاب را عالمانه بیان می کرد
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • هدایت و تربیت، مهمترین رسالت معلمان
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان