Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیر برنامه های گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید بر این باور است که موکلش یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و برای چنین بازیکنی باید زمان بازی بیشتری وجود داشته باشد.

به گزارش وبسایت نود، گرت بیل، بال هجومی ولزی رئال مادرید علیرغم دست و پنجه نرم کردن با مصدومیت های زیاد در فصل گذشته و نیمکت نشینی در سیستم بازی زین الدین زیدان، فصل موفقی را سپری کرد و حتی توانست در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر لیورپول دو گل به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاناتان بارنت، مدیر برنامه های گرت بیل به مصاحبه ای درباره شرایط این ستاره ولزی پرداخته است. او در این مصاحبه درباره موکل خود گفت:

مسئله اصلا پول نیست، گرت می خواهد توپ طلا را ببرد و من هم فکر می کنم که او می تواند. به نظر من او بهترین بازیکن بریتانیایی تاریخ است که تا کنون خارج از بریتانیا بازی کرده. مگر اینکه کسی نام بازیکن دیگری را مطرح کند که موفق تر از او بوده باشد.

گل او در فینال شوق و اشتیاق او را بیشتر کرده اما همه می دانیم که او چقدر خوب است. او نیازی به اثبات اینکه چقدر بازیکن خوبی است ندارد. گل فوق العاده با زمانی بندی بی نظیری بود.

باید با رئال مادرید ابتدا صحبت کنیم و ببینیم مسائل چطور پیش می رود، او می خواهد سال بهتری نسب به سالی که گذراند داشته باشد. او می خواهد بیشتر بازی کند و این مسئله برای او اولویت نخست است. از نظر من او یکی از سه یا چهار بازیکن برتر کره زمین است و برای چنین بازیکنی بازی کردن از همه چیز مهم تر است.

او از زندگی اش در اسپانیا راضی است. سه کودک دارد و اینجا بسیار خوشحال هستند. اما باید ببینیم چه پیش می آید. او باید بازی کند.

از تیم های منچستریونایتد و بایرن مونیخ به عنوان محتمل ترین گزینه های گرت بیل در صورت ترک رئال مادرید صحبت می شود.

1721

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی رئال مادرید بایرن مونیخ اختصاصی منچستریونایتد نقل و انتقالات خارجی گرت بیل جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۴۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه بلینگام از کارشناس معروف: به قولت وفا نکردی!

به گزارش "ورزش سه"، پس از صعود رئال مادرید به مرحله یک‌چهارم نهایی و برخورد به منچستر سیتی، جود بلینگام و میکا ریچاردز با همدیگر شرطی بستند که اگر رئال با حذف سیتی به نیمه‌نهایی رفت ریچاردز باید پیراهن باشگاه مادریدی را در برنامه زنده شبکه CBS بپوشد.

حالا و پس از صعود رئال مادرید به نیمه‌نهایی با حذف منچستر سیتی، بلینگام طی مصاحبه‌ای کوتاه توضیح داد که ریچاردز به قولش عمل نکرده است.

بلینگام به شوخی گفت: «او قرار بود بعد از شرط‌بندی کوچکی که انجام دادیم، پیراهن رئال مادرید را بپوشد، بنابراین من ناامید هستم زیرا نمی‌بینم او این کار را انجام داده باشد. امیدوارم او را برای بازی نیمه‌نهایی با لباس رئال ببینیم‌.»

کارشناسان برنامه معروف شبکه CBS بارها به دلیل برخی اتفاقات پیراهن تیم‌های رقیب را پوشیده‌اند. برای مثال جیمی کرگر، ستاره سابق لیورپول، به دلیل اتفاقی مشابه، پیراهن آرسنال را در برنامه زنده پوشید.

دیگر خبرها

  • تلاش بارسلونا برای جذب دنی اولمو از لایپزیش
  • هافبک سابق بارسا: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • ادعای عجیب ویدال: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • گلایه بلینگام از کارشناس معروف: به قولت وفا نکردی!
  • یک آمار جالب؛ آنچلوتیِ مربی، مانع از شکسته‌شدن رکورد آنچلوتیِ بازیکن شد!
  • شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
  • پخش دیدار منچستر سیتی - رئال مادرید از برنامه «ورزش فراتر»
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)