Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@14:42:16 GMT

جام جهانی ۲۰۱۸؛ نیجریه ۲ ایسلند ۰

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۴۱۴۸

جام جهانی ۲۰۱۸؛ نیجریه ۲ ایسلند ۰

ورزش > فوتبال - همشهری آنلاین:
نیجریه با کسب پیروزی مقابل ایسلند، امیدهایش برای صعود زنده شد.

روز جمعه (1 تير) دو تيم نيجريه و ايسلند از گروه D مسابقات دومين ديدار خود را برگزار كردند.

نيمه اول اين بازي بدون گل به اتمام رسيد، اما در نيمه دوم ورق به سود نماينده آفريقا برگشت و اين تيم توانست با دو گل احمد موسي در دقايق 49 و 75 بر وايكينگ‌ها غلبه كرده و امتياز خود را به عدد 3 برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نيجريه در بازي اول خود با دو گل مغلوب كرواسي شده بود و ايسلند با آرژانتين به تساوي يك بر يك رسيده بود.

با اين نتيجه در حال حاضر در اين گروه كرواسي با شش امتياز صدرنشين بوده و به مرحله يك هشتم صعود كرده، نيجريه سه امتيازي است و ايسلند و آرژانتين نيز هر كدام تنها يك امتياز دارند.

در همین زمینه: کابوس آرژانتین کامل شد | کرواسی ۳ - یاران مسی صفر

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۴۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!

در اولین بازی از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بایرن‌مونیخ در ورزشگاه آلیانز آره‌نا میزبان رئال مادرید بود و جدال دو تیم در نهایت با نتیجه مساوی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، بایرن‌مونیخ مقابل دیدگان هوادارانش نمایش بهتری در این بازی نسبت به مادریدی‌ها داشت اما اولین بازی از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

شاگردان توخل بازی را خوب شروع کردند اما برخلاف جریان بازی وینیسیوس روی پاس خط‌شکن کروس دروازه نویر را گشود و آلیانز آره‌نا را غرق در سکوت کرد و نیمه اول با پیروزی شاگردان آنچلوتی به پایان رسید.

اما در نیمه دوم توخل با تغییرات تاکتیکی خودش ورق بازی را برگرداند ابتدا با شلیک بی‌نقص سانه گل تساوی را به ثمر رساندند و چند دقیقه بعد موسیالا از واسکز پنالتی گرفت و هری‌ کین، شاهزاده انگلیسی مونیخی‌ها گل برتری را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و پس از تعویض‌های کارلتو جریان بازی به نفع کهکشانی‌ها برگشت و رودریگو شب فاجعه‌بار کیم مین جائه را تکمیل کرد و از او پنالتی گرفت. وینیسیوس جونیور پشت ضربه پنالتی ایستاد و با تسلیم کردن نویر گل تساوی‌بخش تیمش را به ثمر رساند تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد و سرنوشت صعود به سانتیاگو برنابئو کشیده شود.

وینیسیوس جونیور با بریس مقابل نویر عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد.

دیگر خبرها

  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • (ویدئو) گزارش دیدنی فیروز مشعوف از صعود افغانستان به جام جهانی