Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر گلمحمدی در گفتگو با خبرنگار مهر به مقوله طلاق در استان زنجان اشاره کرد و افزود: متأسفانه طلاق در استان زنجان وضعیت خوبی ندارد.

وی بابیان اینکه بیشترین پرونده ها در استان زنجان مربوط طلاق است، اظهار کرد: از اسفندماه سال گذشته تاکنون درخواست طلاق از زوجه، درخواست نفقه و درخواست طلاق از زوج به ترتیب پرونده‌های کیفری وارده به دادگستری می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه متأسفانه در خانواده‌ها آستانه تحمل کم شده است، گفت: با کوچکترین مشکل و بحث زوجین اقدام به طلاق می‌کنند و باید گذشت و بخشش در زندگی موردتوجه زوجین باشد.

گلمحمدی تأکید  کرد: یکی از دلایل طلاق کاهش آستانه تحمل و اختلاف فرهنگی زیاد است. تفاهم فرهنگی کمتر شده و برخی از زوجین در کمتر از چند ماه برای طرح اختلاف به دادگستری  مراجعه می  کنند.

وی گفت: آستانه تحمل مردم در استان زنجان پایین است و همین امر موجب بروز بسیاری از مشکلات  و آسیب‌ها می‌شود.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان بر تقویت باورهای دینی و ارزش‌های اسلامی تأکید کرد و گفت: متأسفانه ارزش‌های معنوی در جامعه کمرنگ شده است.

گلمحمدی ابراز کرد: در استان باید آسیب‌شناسی از طلاق موردتوجه کارشناسان قرار گیرد تا شاهد کاهش طلاق در استان باشیم.

کد خبر 4327670

منبع: مهر

کلیدواژه: طلاق وزارت دادگستری گرگان بوشهر شهرکرد مشهد شیراز عید سعید فطر یاسوج خرم آباد خبرگزاری مهر تبریز کرمانشاه بیرجند سانحه تصادف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۴۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمد دوستار» رییس دانشگاه گیلان با «حجت‌الاسلام والمسلمین» اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان دیدار کرد.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با تبریک روز معلم و تقدیر از جایگاه و شان رفیع معلم و استاد و اهمیت علم آموزی اظهار کرد: امنیت و آرامش دانشجو باید مورد توجه دانشگاه قرار گرفته و حتی الامکان از دسته بندی و گروه بندی در دانشگاه ها اجتناب شود.

وی ضمن ارج نهادن به مقام دانشجو و اهمیت علم آموزی افزود: در اسلام نیز تاکیدات زیادی به تحصیل و فراگیری علم و دانش صورت گرفته و اولین دانشگاه جهان اسلام که شامل علوم معاصر و علوم دینی بود توسط امام جعفر صادق (علیه السلام) تاسیس شده است.

رییس شورای قضایی استان ضمن اعلام آمادگی دادگستری گیلان در راستای حل مشکلات قضایی دانشگاه افزود: دادگستری این توانایی را دارد که در کنار پژوهش های حقوقی زمینه استفاده از ظرفیت همکاران قضایی با حضور در بین دانشجویان را فراهم نماید و انتظار می رود دانشگاه نیز با تولید مقالات علمی مناسب و تحلیل های کارشناسی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه موثر باشد.

گفتنی است، در پایان این جلسه تفاهم نامه ای نیز در راستای افزایش همکاری های علمی و پژوهشی به امضای طرفین در آمد.

کد خبر 6093239

دیگر خبرها

  • انتقال فناوری به حوزه کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد
  • شهید مطهری  و آسیب شناسی انقلاب
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • آموزش مهارت زندگی به زوجین برای کاهش طلاق