Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل طرح‌های ملی و فراگیر معاونت ساماندهی جوانان در وزارت ورزش و جوانان از امکان ملی شدن طرح پاکداشت طبیعت با شرط اجرای فاکتور مشارکت و استقبال مردمی و همراهی با مدیران متولی، گفت: اگر این طرح هم افزایی داشته باشد می توان نسبت به ملی شدن این طرح، امیدوار بود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، امیرحسین آل اسحاق، امروز در جمع خبرنگاران، ابراز داشت: عمده رویکرد وزارت ورزش و جوانان، ایجاد و توسعه طرح های ملی در حوزه اشتغال جوانان است چرا که لازمه و نیاز امروز کشور محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات انجام شده این طرح، افزود: پرداخت تسهیلات کم بهره صندوق کار آفرینی امید و بانک رسالت در سطح کشور با هدف کمک به اشتغالزایی، دنبال می شود.

آل اسحاق با اشاره به تاثیر وام های اشتغالزایی، اضافه کرد: در تعدادی از استان های کشور، بیش از 30 درصد اعتبارات، هزینه و جذب شده است.

وی با تاکید بر ایجاد مهارت آموزی، عنوان کرد: در طرهای اوقات فراغت امیدواریم مسیر برای بسترسازی به سمت اشتغال سوق پیدا کند لذا در این ارتباط حمایت از استارت آپ ها و طرح های اشتغال در کنار توانمندسازی سمن ها و شبکه سازی تخصصی این نهادهای مردم در حال پیگیری است. 

وی با اشاره به اشتغال در حوزه های گردشگری، IT و شبکه مربوط به کارآفرینی اجتماعی، یادآور شد: طبق برآوردهای انجام شده، برنامه شبکه ای مربوط به سمن ها در حوزه گردشگری جوانان تا پایان سال برگزار می‌شود بنابراین سمن ها می توانند ضمن ایجاد تمرکز در راستای کسب و کار، برای 500 نفر اشتغال حوزه های گردشگری، برنامه ریزی کنند.

این مسئول در وزارت ورزش و جوانان، توسعه اشتغال را در همه استان های کشور اولویت مهم اعلام کرد و گفت: با وجودی که متولی ایجاد اشتغال نیستیم اما با ارائه تسهیلات، رسیدن به اشتغال حداکثری را ادامه می‌دهیم.

امکان ملی شدن طرح پاکداشت طبیعت 

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا مبنی بر احتمال ملی شدن طرح پاکداشت طبیعت، گفت: اگر قابلیت هم افزایی داشته باشند، می توان نسبت به ملی شدن این طرح، امیدوار بود.

آل اسحاق، اذعان داشت: موضوع محیط زیست به روز و مهم است و نه فقط برای نسل فردا که برای زندگی مردم امروز کار می شود.

وی با اشاره به حضور حداکثری مردم کرج و البرز در طرح پاکداشت طبیعت، افزود: در این برنامه، همه ظرفیت های مثبت، پای کار هستند و هیئت های ورزشی، سمن ها همراه با خانواده ها در جمعی بالغ بر 5 هزار نفر، حضور فعال دارند که بدون حاشیه، مدیریت شده است.

آل اسحاق به تاکید بر استقبال مردمی به عنوان امتیاز مهم این طرح در سطح کشوری، یادآور شد: در صورتی که این طرح فاکتورهای مطرح شده را همزمان دارا باشد ما هم علاقه مند خواهیم بود این طرح برند ملی بگیرد چراکه اجرای آن در کل کشور، ضرورت دارد.

مشارکت اجتماعی جوانان البرزی، بالاست 

مدیرکل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا در خصوص پتانسیل ویژه البرز و برنامه های آتی وزارت ورزش و جوانان در این استان، گفت: یادآوری می کنم که استان البرز در برگزاری برنامه‌های هفته جوان به عنوان استان برتر، انتخاب و در جایگاه اول قرار گرفت لذا البرز همواره جزو بهترین استانها مطرح بوده و هست.

وی با تاکید بر حمایت ایجاد و گسترش استارت آپ ها، سمن های اجتماعی و IT و شبکه سرآمدی، افزود: این استان به عنوان پایلوت برگزاری برنامه‌های کشوری به حساب می آید که می تواند باعث ایجاد اتفاقات خوب استان شود.

 آل اسحاق با اشاره به شاخص های ارزشمند البرز به موارد مهم اشاره کرد و اظهار داشت: داشتن جوانان پویا و فعال، سطح بالای مشارکت جوان البرزی در کار اجتماعی و بدنه مدیریتی هماهنگ، باعث شده استان البرز در سطح کشوری رتبه نخست را به دست می آورد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اشتغال اوقات فراغت طبیعت کسب و کار وزارت ورزش و جوانان جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر سلگی ظهر یکشنبه در جلسه احداث شهرک‌های شیلاتی شهرستان نهاوند گفت: با اشاره به اینکه نهاوند به عنوان قطب شیلات غیر ساحلی کشور شناخته شده و با وجود سراب‌های متعدد نیاز احداث این شهرک به منظور توسعه شیلات و ایجاد اشتغال تاکید کرد.

وی افزود: با ایجاد این شهرک اراضی بایر احیا و آب‌های بدون استفاده پس از مصرف در پرورش ماهی به رودخانه و مصرف بهره برداران بخش کشاورزی و باغات هدایت می‌شود.

سلگی بیان کرد: مکان یابی و بررسی این موضوع از طریق استعلام از دستگاه‌های ذیربط و استفاده از اراضی ملی می‌تواند در ایجاد منطقه گردشگری و دیگر صنایع وابسته توسعه و اشتغال پایدار را برای شهرستان محقق کند.

کد خبر 6097396

دیگر خبرها

  • ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد
  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری