Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: با روش‌های سلبی نمی‌توان برای ساماندهی مشاغل شهری تصمیم‌گیری کرد، بلکه باید برای این منظور مشوق‌هایی در نظر گرفته شود.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: برای ساماندهی مشاغل باید از مدل‌های مختلف سرمایه گذاری و مشارکت اتحادیه ها استفاده کنیم، زیرا بودجه سازمان ساماندهی مشاغل شهری محدود است و نمی‌تواند مشکلات را به صورت کامل رفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اولویت سازمان ساماندهی مشاغل شهری است، گفت: نگاه مدیریت شهری، عمران شهری، اقتصاد شهری، حمل و نقل و ترافیک باید با نگاه ساماندهی مشاغل توأم باشد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: طبق آمار سامانه اصناف کشور، ۷۷ هزار و ۳۷۳ واحد صنفی پروانه‌دار در اصفهان مشغول به کار هستند که این برای شهر اصفهان یک فاجعه است، زیرا به ازای هر ۲۶ نفر یک واحد صنفی خرده فروش فعال است و این آمار با استانداردهای جهانی فاصله زیادی دارد.

وی با بیان اینکه شهر اصفهان نیاز به بازنگری در حوزه مشاغل شهری دارد، ادامه داد: شهر اصفهان در حال قفل شدن است، از این رو باید نگاه مدیران شهری به سمتی باشد که به ساماندهی مشاغل شهری کمک کند.

مجیری با اشاره به فعالیت مشاغل مزاحم در اصفهان اظهارکرد: انتقال ۵۰۰ واحد ریخته گری به خارج از شهر که تراکم بیشتر آنها در خیابان‌های امام رضا(ع) و امام خمینی(ره) است، دغدغه سازمان ساماندهی مشاغل شهری و مسئولان اتاق اصناف است، اما باید با مطالعه و برنامه‌ریزی دقیق این اهداف دنبال شود.

وی تاکید کرد: با روش‌های سلبی نمی‌توان برای واحدهای صنفی تصمیم‌گیری کرد، بلکه باید برای این منظور مشوق‌هایی در نظر گرفته شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: موزاییک‌سازان محله ولدان، واحدهای نساجی واقع شده در بافت مسکونی کردآباد و دیگر رسته های مزاحم نیز باید به مرور ساماندهی شوند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ساماندهي شهري مشاغل مزاحم اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۴۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله ربانی مهر صبح در اولین نشست هم اندیشی بانوان کارآفرین و کسب و کار پایدار بانوان گفت: بانوان همدان در حوزه خیاطی، قالیبافی، صنایع دستی ومشاغل خانگی جایگاه ویژه ای دارند و استقبال خوب بانوان از کسب و کارها در سال های اخیر در حوزه تولید و کارآفرینی امیدوارکننده است و باید سعی شود بانک اطلاعانی از بانوان کارآفرین همدان تشکیل دهیم تا بهتر بتوانیم در این حوزه فعالیت کنیم.

وی افزود: توسعه کسب و کار بانوان باعث توانمندسازی بانوان و رونق تولید خواهد شد و باید زمینه فعالیت بیشتر بانوان در حوزه کسب و کارها را فراهم کنیم.

ربانی مهر گفت: در اکثر روستاهای همدان شاهد فعالیت بانوان کارآفرین هستیم که هم پای مردان در حوزه اقتصادی فعال هستند و این فرصت بزرگی برای استفاده از ظرفیت بانوان است.

وی اضافه کرد: از امامزاده محسن تا انصارالامام و ابرو و قهاوند شاهد فعالیت بانوان در حوزه تولید هستیم و انتظار است رسانه ها در معرفی بانوان کمک کنند تا برای همه بانوان جامعه فرهنگ سازی شود و در حوزه اقتصادی ورود فعالی داشته باشند.

ربانی‌مهر افزود: تلاش جهت راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی و مشاغل خانگی بایددر اولویت برنامه ها قرارگیرد

کد خبر 6092294

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • شورا انتظار بعضی تغییرات در شهرداری را داشت/ بدهکاری دلیل بی‌مهری نیست
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • تعهدات وزارت نفت در بخش درمان بوشهر نیازمند بازنگری جدی است
  • سیاست‌های خلاف تولید، بازنگری شود
  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است