Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@08:07:34 GMT

پويش پوشاک ايراني بخريم

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۴۵۶۵

پويش پوشاک ايراني بخريم

خبرگزاري آريا- با پيوستن به پويش پوشاک ايراني بخريم از توليد کنندگان کشورمان حمايت کنيم.
به گزارش خبرگزاري آريا، مددي ، رئيس اتحاديه پوشاک شهرستان اراک گفت: هزار واحد پوشاک فروشي در سطح شهرستان اراک فعال است که بيش از 80 درصد آنها اجناس ايراني عرضه مي کنند .
وي افزود: در اراک بالغ بر 300 واحد توليد پوشاک فعال است که هموطنان با خريد پوشاک ايراني مي تواند از اين توليد کنندگان حمايت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: پوشاک ايراني در برابر پوشاک خارجي از کيفيت بهتر و قيمت مناسب تري برخوردار است و با طراحي و رنگبندي هاي زيبا با اجناس خارجي رقابت مي کند.
در حال حاضر توليدکنندگان بزرگ پوشاک ايراني از جمله شرکت توليکا (به زبان محلي گيلاني و به معني گلابي) داراي دفترهاي فروش براي ارائه پوشاک زيبا ، با کيفيت هستند و طرح هاي ايراني اسلامي را به کشورهاي مهم صنعت مد و لباس از جمله ايتاليا و فرانسه  عرضه مي کنند.
حالا کمپين حمايت از پوشاک ايراني در کشور به راه افتاده و در حال حاضر با استقبال خوبي از سوي مردم مواجه شده است و اين امر مي تواند از توليد کننده ايراني حمايت کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پويش پوشاک بخريم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۴۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری

سرهنگ حمید عسگری در جمع فروشندگان و متصدیان اتحادیه پوشاک استان البرز ضمن تشریح طرح عفاف وحجاب با عنوان طرح نور گفت: این طرح با هدف حمایت از عفاف و پوشش اسلامی و مراقبت از کانون و بنیان خانواده از ۲۶ فروردین ماه اجرایی شده است. 
به گفته وی در اجرای طرح عفاف و حجاب محور کار اتحادیه پوشاک و لباس وفروشندگان ومتصدیان فروش وشاغلان در اماکن تجاری ومجتمع‌های تجاری هستند که ملزم به رعایت حجاب هستند.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: فروش لباس‌های نامتعارف که عمدتا بصورت قاچاق وارد کشور شده ممنوع است و استفاده از مانکن‌های زنده هم در اماکن ومجتمع‌های تجاری با پوشش‌های نامتعارف هم ممنوع است.
عسکری گفت: بکار گیری اتباع بیگانه در واحد‌های تجاری نیز ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • کشف ۲۴ میلیارد پوشاک قاچاق در رودبار
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • ادامه حمایت دانشجویان ایرانی از خیزش دانشجویان در جهان/ دانشجویان شریف تجمع کردند+ فیلم
  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک