Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@01:38:00 GMT

بیش از 2 میلیون گردشگر ورزشی به روسیه سفر کردند

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۴۸۲۶

بیش از 2 میلیون گردشگر ورزشی به روسیه سفر کردند

اصفهان - ایرنا - تاکنون بیش از 2 میلیون و 500 هزار گردشگر ورزشی از ملیت های مختلف با سفر به روسیه دیدارهای فوتبال جام جهانی 2018 را تماشا کرده اند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، براساس اعلام صفحه رسمی جام جهانی 2018 در توییتر، این تعداد گردشگر از شروع جام جهانی در قالب تورهای گردشگری و یا به صورت انفرادی با سفر به شهرهای روسیه دیدارهای مورد علاقه خود را تماشا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جام جهانی 2018 از 14 ژوئن ( 24 خرداد) با دیدار تیم های روسیه و عربستان سعودی که با نتیجه پرگل پنج بر صفر به سود میزبان خاتمه یافت، آغاز شد.
دیدارهای رده بندی و نهایی این مسابقات که به مدت یک ماه ادامه می یابد، برای اولین بار در تاریخ جام جهانی روزهای 14 و 15 ژوئیه در روسیه برگزار خواهد شد.
مسابقات جام جهانی 2018 در 12 ورزشگاه و در 11 شهر روسیه به نام های مسکو، سن پترزبورگ، یکاترینبورگ، نیژنی نووگورود، سامارا، کازان، روستوف آن دان، ولگوگراد، کالینینگراد، سوچی و سارانسک در حال برگزاری است.
ورزشی ** 2093**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال جام جهاني 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۴۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان

کامیابی نیا که در پنجره تابستانی و ابتدای فصل بعد از سال‌ها حضور در پرسپولیس مجبور به ترک اردوگاه سرخپوشان شد، در نهایت راهی ذوب آهن شد تا چالش جدیدی را در این تیم دنبال کند.

هافبک دفاعی باتجربه ذوبی‌ها که در اردوی پیش فصل و دیدارهای تدارکاتی این تیم نمایش موفقی داشت، اما در شروع فصل با بدشانسی مواجه شد و مصدومیت مدتی او را دور از ترکیب تیم گاندوها قرار داد. با این حال اکنون در هفته‌های پایانی لیگ کمال کامیابی نیا بار دیگر به روزهای اوج خود بازگشته و به مهره‌ای تاثیرگذار در جمع شاگردان محمد ربیعی که اعتماد خاصی نیز به این بازیکن دارد، تبدیل شده است.

کامیابی نیا طی دیدارهای اخیر ذوب آهن و در شرایطی که با بازوند کاپیتانی این تیم رهبری تیم را عهده‌دار شده، امیدوار است فصل موفقی را در جمع اصفهانی‌ها به پایان برساند.

تیم او این هفته در جدالی حساس برابر نساجی قائمشهر قرار خواهد گرفت؛ تیمی که آخرین حضورش در پیراهن پرسپولیس و در لیگ برتر برای آنها با خاطره شیرین قهرمانی همراه بود و اکنون باید دید کامیابی نیا در این جدال چه نمایشی به جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • حمله ناگهانی خرس به خودروی گردشگر (فیلم)
  • روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • داعش جام جهانی ورزشی را تهدید کرد + تصویر
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • امدادرسانی به گردشگر گرفتار در پل خدا آفرین بازفت
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه