Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - قرارداد تأمین ۲۰۰ ست تراورس بتنی با بار محوری ۲۵ تن در آخرین روز از ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت حمل و نقل ریلی، با حضور اعضای هیات مدیره راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران امضاء شد‌.

سعید رسولی، عضو هیات مدیره راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، در حاشیه مراسم امضای این قرارداد در جمع خبرنگاران بیان کرد: ارزش این قرارداد 34 میلیارد ریال است و در طی دو سال این تروارس‌های تولیدی شرکت بتون صنعت بریس به شرکت گسترش صنایع ریلی ایران (‌ایرید) تحویل می‌شود که ارزش این قرارداد تا دو برابر نیز قابل افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی رونمایی از موتور ملی ریلی، واگن مخزن‌دار شرکت حمل ونقل پارسیان‌، کتاب یک صد سال تاریخ مهندسی راه‌آهن ایران و ماشین ارزیابی اتوماتیک زیر ساخت خط‌آهن و امضای چند قرارداد تولید واگن‌های مسافری و باری را از مهم ترین رویدادهای‌ ششمین نمایشگاه ریلی اعلام کرد.

‌500 دستگاه سوزن شبکه ریلی تا پایان امسال تولید می‌شود

بنابراین گزارش در این مراسم همچنین مدیرعامل شرکت گسترش صنایع ریلی ایران گفت: این شرکت اولین تولید کننده سوزن‌های شبکه ریلی کشور است، به طوری که در سال 94 بیش از 50 دستگاه سوزن خط‌آهن در این شرکت تولید شد.

سید کاظم طاهرزاده افزود: این شرکت در سال 95 بیش از 260 دستگاه و در سال گذشته حدود 380 دستگاه تولید کرد که تا پایان امسال نیز 500 دستگاه سوزن شبکه ریلی تولید می‌کند که با استفاده از این سوزن‌ها تغییر مسیر قطارهای مسافری و باری در شبکه ریلی و ایستگاه‌های راه آهن انجام می‌شود.

وی یادآور شد: محصولات این شرکت از 20 سال پیش شروع شده و هم اکنون سوزن تولیدی این شرکت تحت لیسانس شرکت وسلوه فرانسه طبق استانداردهای اروپایی و بین المللی به شرکت‌های راه‌آهن و مترو تحویل شده تا در خطوط ریلی خود استفاده کنند.

بنابراین گزارش، ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و خدمات وابسته که از 29 خرداد 97 با حضور 90 شرکت خارجی و 200 شرکت ایرانی در حوزه صنعت حمل ونقل ریلی کشور شروع به کار کرده بود، بعد از ظهر دیروز به کار خود پایان داد.

‌در این نمایشگاه 90 شرکت خارجی از کشورهای آلمان، چین، روسیه، لتونی، اسپانیا، ترکیه، جمهوری چک و اتریش آخرین دستاوردهای خود را در بخش‌های تولید واگن‌های مسافری، باری‌، لکوموتیو و قطعات مختلف صنعت حمل ونقل ریلی و تجهیزات الکترونیک خطوط ریلی به نمایش گذاشتند.

توجه به توسعه حمل ‌و نقل ترکیبی و لجستیک و برگزاری‌ میزگرد‌های تخصصی از رویکردهای اصلی ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل ونقل ریلی بود تا طبق سند جدید، استراتژی حمل‌ و نقل لجستیک و حمل‌ و نقل ترکیبی چند وجهی در مدل‌های مختلف زمینه‌های توسعه آن در ایران فراهم شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: راه آهن خطوط ریلی پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۴۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و شرکت توسعه آزاد پاسارگاد در راستای تسریع در اجرایی و عملیاتی شدن پروژه ساخت مسکن برای کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های موجود در مراکز رشد و سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه‌ای با حضور رئیس و معاونان این واحد دانشگاهی، مدیرعامل شرکت توسعه آزاد پاسارگاد (شتاپ) و مدیران شرکت‌های فناور در حوزه صنعت ساختمان به امضا رسید.

فریده دوکانه‌ای‌فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در این جلسه با معرفی ظرفیت‌های مرکز رشد این واحد دانشگاهی اظهار کرد: این مرکز رشد با مجوز ۷۰ درصدی در صنعت ساختمان و فناوری نوین و مصالح ساختمانی در این حوزه با استفاده از ظرفیت‌های علمی و گروه‌های متخصص متقاضی استقرار در مرکز رشد، در پرورش و رشد کسب‌وکار‌ها در زمینه تولید و تجهیز ساختار صنعت ساختمان با الگوی جامع و با بهره‌گیری از تحقیقات روزآمد با وجود فضا‌های کارگاهی به‌منظور راه‌اندازی خط تولید از مزیت‌های این مجموعه و افزایش فعالیت‌های ساختمانی تأثیر بسزایی داشته است.
به گزارش آنا، در پایان از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن مزرعه آموزشی کولیک بازدید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأمین کننده ها و توزیع کننده های ورق گالوانیزه در ایران
  • اقدامات شهرداری تهران برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی
  • ۸۰ درصد مواد غذایی کشور در داخل تولید می‌شود
  • امضای قرارداد خرید بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس جدید برای مشهد
  • قطار ملی ساخت ایران به زودی وارد خطوط مترو می شود
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد خطوط مترو می‌شود
  • قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • تأمین رفاه و امنیت مسافران در اولویت راه آهن