Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - روزنامه دیلی میل انگلیس در آستانه دیدار تیم ملی فوتبال ایران و پرتغال به یکی از نکاتی که می‌تواند به کمک شاگردان کارلوس کی‌روش بیاید اشاره کرده است.

 

به گزارش وب سایت نود، تیم های ملی فوتبال ایران و پرتغال از ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه این هفته در سومین دیدار خود در جام جهانی به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حساسیت این دیدار برای هر دو تیم بالاست. ایران در صورت کسب سه امتیاز بازی به مرحله بعد صعود می کند و پرتغال در صورت شکست نخوردن راهی دور بعد خواهد شد.

روزنامه دیلی میل انگلیس در گزارشی به این مسابقه پرداخته و تاکید کرده است ویژگی خوب دفاع کردن می تواند به تیم ایران کمک کند تا کریستیانو رونالدو را مهار کند.

این روزنامه نوشت: «پرتغال به دنبال پیروزی در این مسابقه است در حالی که تیم ایران کار را برای پرتغالی ها راحت نخواهد کرد. رونالدو که ثابت کرده بازیکن بسیار هجومی در جام جهانی است، این تیم را با چهار گل تا آستانه صعود قرار داده است. رونالدو اغلب به تنهایی کار پرتغال را پیش برده است. ایرانی ها به دفاع خودشان می بالند که می تواند مانع حملات پرتغال شود؛ همانطور که با برد مقابل مراکش و شکست نزدیک به اسپانیا فراتر از انتظار ظاهر شدند. آنها با بهترین بازیکنان خود به این مسابقه می آیند.»

این روزنامه همچنین از سردار آزمون به عنوان بازیکن کلیدی و تاثیرگذار ایران یاد کرد که همیشه یک تهدید جدی برای تیم مقابل است و باید بازی او را به دقت تماشا کرد: «آزمون با ستاره بارسلونا یعنی لیونل مسی مقایسه می شود و می تواند مقابل مدافعان پرتغال در بازی پیش رو چالش جدی داشته باشد.»

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: ایران داخلی جام جهانی 2018 جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جنگ با ایران انتظار چه چیزی داریم؟ پاسخ اساتید دانشکده فرماندهی ارتش آمریکا

تعداد بازدید : 3 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 47 «ایرانیان از مشروعیت تاریخی در منطقه برخوردارند و به آن میراث تکیه می‌کنند... نیروی نظامی ایران بهترین نمونه چیزی است که به آن جنگ ترکیبی می‌گوییم... ایران راه هایی یافت تا دشمنان شدیدا مجهزتر خود را شکست دهد...» این بخش کوتاهی از تحلیل 14 دقیقه‌ای اساتید دانشکده فرماندهی و ستاد کل ارتش آمریکا است. آنها به تحلیل ساختار نظامی ایران و عوامل شکل دهنده استراتژی نظامی ایران پرداخته‌اند. این تحلیل چندبعدی جالب را درباره آنچه در صحنه نبرد با ایران رخ می‌دهد را با زیرنویس فارسی می‌بینید؟

دیگر خبرها

  • جنگ و آمریکا به روایت اساتید دانشکده فرماندهی ارتش آمریکا
  • در جنگ با ایران انتظار چه چیزی داریم؟ پاسخ اساتید دانشکده فرماندهی ارتش آمریکا
  • تحلیل رسانه عبری زبان: حماس بازی نتانیاهو را خراب کرد
  • هشدار پرتغال به رقبا: ما رونالدو را داریم! (عکس)‏
  • حج امسال حج برائت است
  • چلسی به دنبال گئورگی سوداکوف، وینگر ۶۵ میلیون پوندی شاختار دونتسک / دیلی میل
  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال (فیلم)